Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Korvgubben: Får gärna säga hur du tog den där bilden med ölglaset!![]()
Korvgubben: Får gärna säga hur du tog den där bilden med ölglaset!![]()
Ställ in stor bländare för att erhålla kort skärpedjup. Ju större bländare desto mindre skärpedjup. (mindre och mindre f) Zooma in motivet i bakgrunden och vips har du skärpa mot oskärpa och kortet.
Bilden har EXIF-info: t=1/500 ; f=4.5; 70mm; ISO 200
Ställ in stor bländare för att erhålla kort skärpedjup. Ju större bländare desto mindre skärpedjup.

Skulle fota lillskiten som är som en hal ål at fota och fokus hamnade på ölen när jag skulle till att trycka av... Då hamnade han och tösen i förgrunden och ölen i fokus.
Pröva själv att hålla tankarna borta från öl när man sitter på restaurangen i skidbacken strax innan afterskin och du vet att du inte får dricka för att du ska köra hem bilen..![]()
Får väl erkänna att jag märkte att fokus drog iväg av h-e men då lät jag den fortsätta utan att jag avbröt avtryckningen...
vart beställde du ditt?? jag beställde mitt från komplett.se men dom har dom inte i lager förens tidigast på tisdag![]()
Tack, ska åka o kolla på den. Fast väskan får gärna vara mindre om någor har mer tips.
Var kan jag printa ut en stor fotofil? Jag skall göra ett montage av bilder som kommer bli ca 70x50cm. Vilka ställen är bäst o vilket format skall det vara i?
Var ute och lekte lite med min Mark III:a och 300mm 2,8 IS.
Fotade hojjar på SMCs körning på knutstorp idag (igår blev det visst, klockan är mycket)
http://www.toksurfa.com/motorsport/smc-knutstorp
LäckertKollade dina hög-ISO bilder MKIII:an är riktigt vass.
Stilig bild på en stilig pippi.klipp...
När jag körde hem hittade jag den här filuren...
Stilig bild på en stilig pippi.
Är det en glada?
Haha, man hade ju nästan kunnat tro att du knyckt Wikipedias bild om det inte var för ett par små detaljer.Jag är ganska kass på fåglar, dessto bättre på kameror.
Tror nog den är lite väl stor för att vara en glada, men vad vet jag?

Haha, man hade ju nästan kunnat tro att du knyckt Wikipedias bild om det inte var för ett par små detaljer.
Humor!! heh.. men en sån är det ju helt klart.![]()

|
|
Premiär för Östgöta Dundret
Under 1940 talet var Finspå... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |