Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
JKay skrev:2308625(Fan...jag lyckades få PRESSband runt armen!!)
KetogaN skrev:2308825Du hade inte PRESSbandet kvar när du satt vid photoshop förstår jag.. var är färgprofilen din mupp?!
Vi har ju talat om färg och bilder på datorer.
sRGB, sRGB, sRGB, sRGB!!! jag kommer mailbomba dig tills du kommer ihåg..
Bra action i bilden annars!!
/Karl
Allt om Digital FotoMheel skrev:2311709Vilken eller vilka tidningar rekommenderar ni om man vill lära sig lite mer om fotografering?
//Mheel
Mheel skrev:2311709Vilken eller vilka tidningar rekommenderar ni om man vill lära sig lite mer om fotografering?
//Mheel
Är nog den jag menar.. alla heter typ likadant nuJKay skrev:2311726Tidningen "Digitalfoto"
Kanoners!![]()

Jahopp, då blir det den jag köper dåKetogaN skrev:2311895Canon EOS 1D Mark II
MikkE skrev:2312154Jahopp, då blir det den jag köper då
Låter som en fröjd att få smattra med den!
Men lite roligt är det allt... Oas skrev:2314570Testar en bild från Knutstorp igår
![]()
Lite skevt kanske? gör om:=)

WestW skrev:2315833Kom på när jag fotade igår att det blir lite tråkigt att jaga perfekta bilder med superduperskärpa precis hela tiden.
Vet inte om det är bara jag men jag kan tycka en bild som denna kan vara schysst också. Inget man skriver ut och sätter på väggen men den säger rätt mycket. Det gick fort och det ska nästan va lite suddigt för att känslan ska förmedlas.
Hade en amatör tagit kortet med sin kompaktkamera hade det varit en skitbild men när jag som proffs fotar är det konst!!!![]()

MikkE skrev:2315965![]()
![]()
Men va fan, vart var du då!?!?!? Gick du runt med stor svart glugg och rakad skalle? Jag var ju också där igår
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=128388

KetogaN skrev:2316134Bilderna behöver definitivt inte vara skarpa över hela motivet speciellt om man vill förmedla en fartkänsla, dock tycker jag att skärpan bör vara där på någon detalj så blicken inte flackar över bilden.
bara mina 2c.
|
Nya BMW S 1000 RR tar form
Redan i maj 2025 gav BMW me... |
|
|
|
Helsvarta Deadwood – Ny cruiser från H-D
H-D presenterar nya Deadwoo... |
|
|
Sommarauktion hos Antiqueweb