Rockoholic
Återfallsknutte
- Gick med
- 4 Jul 2006
- Hoj
- Specialized Rockhopper 29er 2011 Bianchi Via Nirone 7 105 2011 BMW F800R 2011
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
vill gärna ha canon, tror jag..
en 40d vore trevligt, får man en sån för 6 papp?
Det är väl ungefär vad ett batteri går loss på i Sverige?Gav mig själv en lite present, ett Phottix batterigrepp!
Den fungerar över förväntan mkt bra & känns inte så plastig som jag trodde först. Köpte det igenom Ebay ifrån HK supplies för 56euro inkl 2st batterier.
Det stora testet blir ev på söndag att fota lite isracing i Östhammar.
Jag har oxå phottix, känns bra i handen.Gav mig själv en lite present, ett Phottix batterigrepp!
Den fungerar över förväntan mkt bra & känns inte så plastig som jag trodde först. Köpte det igenom Ebay ifrån HK supplies för 56euro inkl 2st batterier.
Det stora testet blir ev på söndag att fota lite isracing i Östhammar.
Jag har oxå phottix, känns bra i handen.
Dock har jag märkt att kameran kan låsa sig ibland på grund av greppet. Både 350n o 450n har gjort det. Så jag har löst det genom att ha det avstängt tills jag ska använda det. Då är det inga probs.![]()
Precis, jag har ju den eminenta hadnlovsremmen oxå som bara passar när man har vert grepp, så det blir inte alltför ofta jag faktiskt drar ut handen o håller vertikalt.Aha när du ska köra vertikalt?
Hallåj,
Jag fotade den här på min vovve idag hade tänkt att förstora upp den i 70x100cm eller något liknande.
Jag har fixat lite i photoshop med kontrast och skärpa men skulle gärna vilja få den lite mer stämningsfull och "kusligare". Har ni något tips på vad man kan göra?
[urlG]http://web.comhem.se/charlie/1.jpg[/urlG]
Här har jag bland annat testat att ljusa upp hunden en aning och lagt på en lätt vinjettering. Men den blev inte direkt kusligare. Vet inte riktigt hur man ska åstadkomma det.Hallåj,
Jag fotade den här på min vovve idag hade tänkt att förstora upp den i 70x100cm eller något liknande.
Jag har fixat lite i photoshop med kontrast och skärpa men skulle gärna vilja få den lite mer stämningsfull och "kusligare". Har ni något tips på vad man kan göra?

Jag är iaf riktigt nöjd med min Speedlite 430EX (alltså inte II).Vad har ni för erfarenhet av Canon Speedlite 430EX I, har inte råd att lägga 1200:- extra för II.
Är 1700:- Ok inkl bounce för version I?

Tack så mkt Esquire för en fin recension + att du själv har en version I. Har inte
jättestora planer ang blixt men skönt att ha. Tänkte försöka prova på att fota lite kampsport. Jo tror min 50D kan justera blixten.
Det är inte alltid är så uppskattat att fota med blixt vid kampsportstävlingar. Jag har själv försökt lite men då utan blixt men det är svårt att få tillräckligt bra slutartider eftersom det oftast är dåligt med ljus.
|
|
Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours
Pressrelease från Bridgesto... |
|
|
Publikrekord under World Ducati Week
Ducati slog publikrekord un... |
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!