L. Mäkinen
Gudomlig sporthojare
I rapporttråden finns några olyckor trots att mars precis börjat.
Den i Dalsjöfors verkar ha hänt många gånger med tanke på antalet inlägg om den, men sen verkar det vara en del som inte är riktiga motorcyklister.
Upplands-Bro 4/3: rattfylleri under påverkan av narkotika, vårdslöshet i trafik, tillgrepp av fortskaffningsmedel och grov olovlig körning.
Sparreholm 6/3: Misstänkt rattfylleri
Det är åt helvete att man ska behöva grupperas ihop med knarkare och fyllerister.
Den i Dalsjöfors verkar ha hänt många gånger med tanke på antalet inlägg om den, men sen verkar det vara en del som inte är riktiga motorcyklister.
Upplands-Bro 4/3: rattfylleri under påverkan av narkotika, vårdslöshet i trafik, tillgrepp av fortskaffningsmedel och grov olovlig körning.
Sparreholm 6/3: Misstänkt rattfylleri
Det är åt helvete att man ska behöva grupperas ihop med knarkare och fyllerister.

om du avvek från "den rätta åsikten" är min teori.
. Förmodligen satt jag och skapade mitt inlägg när Babe2 skickade in sitt. Därav att det blev lite många inlägg om samma olycka. Det jag ville uppmärksamma med mitt inlägg var att personen i fråga hade dött av sina skador vilket inte hade hunnit framkomma i inlägg nr1 men som framgick i inlägg nr2 som skapades 2 minuter före inlägg nr3