Det är väl bra att det är lite högt i tak.
Jo, tråkigt bara att kommunistiska värderingar är legio, utan tillstymmelse till respekt för alla miljontals offer för den ideologin.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Dramat runt hela SH är ibland så man börjar fundera på människosläktet.
Jo, tråkigt bara att kommunistiska värderingar är legio, utan tillstymmelse till respekt för alla miljontals offer för den ideologin.![]()
Jo, tråkigt bara att kommunistiska värderingar är legio, utan tillstymmelse till respekt för alla miljontals offer för den ideologin.![]()
Jo, tråkigt bara att kommunistiska värderingar är legio
Eget önskemål från SH-medlemmar... att det ska vara högre till tak i OT. Så är det just nu, jag tillåter mer i OT än på övriga SH.Det är väl bra att det är lite högt i tak.
Också en bra beskrivning på fenomenet jag sett. Sådant är inte OK.I min värld är det inte vad som menas med högt i tak. Högt i tak är att kunna kritisera varandras åsikter utan att man tar illa upp. Att kunna ta upp obekväma diskussionsämnen osv.
Om huvudsyftet med ett inlägg däremot är att utan självironi, kränka, hetsa upp och buckla till folk man inte känner är inte högt i tak. Det är tvärtom.
Tycker jag.
/J
I min värld är det inte vad som menas med högt i tak. Högt i tak är att kunna kritisera varandras åsikter utan att man tar illa upp. Att kunna ta upp obekväma diskussionsämnen osv.
Om huvudsyftet med ett inlägg däremot är att utan självironi, kränka, hetsa upp och buckla till folk man inte känner är inte högt i tak. Det är tvärtom.
Tycker jag.
/J
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |
|
![]() |