Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
har haft samma problem. Jag körde på högsta värmen några gånger, och sen var den som ny
gissar att det var beläggning
Det går även att lossa filtret (som man bör) för att rengöra (som man bör).
Hoppas verkligen att era hojar inte upplever samma nonchalans.![]()
vem fan bryr sig om e diskmaskin? löser det sig inte köper man en ny. Men hojen däremot har det bättre än vissa hemlösa.
Självklart har jag grävt i filtret. Det har ju vart kallt satan men inte kan avloppet ha frusit? Det rinner ju ut vatten annars hade det blivit översvämning.
VISSA???? Jag är besviken...
Nej, allvarligt, i detta slit o släng så kan det vara värt att inse att man kan ordna vissa saker utan att slänga de.
Okej skrev "vissa" för att nån här kanske skulle tycka att jag var kRäNkAnDe.
Jag har öppnat upp den engång, minns inte nå filter. men jag kollade vattenpumpen och det jag såg verkade funka kanon. När jag ställde den upp efter jag skruvat ihop den fungerade den utan att jag lyckats fixa nåt på den. Så antog att om den fick ligga på sidan så blir den bra. Och det har funkat 3ggr nu så jag är nöjd så länge den diskar.
Nu ligger min på sidan så vi får väl se, verkar ju konstigt om de ska hjälpa.
Har rensat 2 filter men vet inte om det ska rinna ur av sig själv eller om det är något som öppnar botten på den?
Instruktionsboken finns inte kvar.
Det rinner inte ut av sig själv, det pumpas upp från botten till en högre nivå av en pump, men filterrensningen gjorde säkert susen.
Alla filter rengjorda, rensa ur bottenpumpen, rensa avlopp och avloppsslang, kör "rengöringstablett" på högsta värme = klart. Om inte, så har det troligen blivit något fel på maskinen.
Avloppsrensing med högtrycksslang till vanlig högtryckstvätt och så sköljer man ur med hetvatten som löser upp fett som fastnat i rören.
Har haft samma problem som trådstartaren. Några burkar kaustiksoda gjorde susen...
Var fett i rören som hade geggat igen
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden