Dirtbike Racing

Fattar inte de på dirtbike att deras förtroende försvinner snart. Är det inte de som har KTM-butiken på sveavägen också? Mmm! Jag kan väl åka dit för att kolla men knappast för att handla nåt. Det förtroendet ger jag Ragnar på LELLES istället.

Ghost skrev:
Försvinner SNART?? Har inte haft något förtroende för dom på flera år... :3freak

Jag menar inte vare sig dig eller mig snarare andra som tror de är bra fortfarande!

Hobbe skrev:
Finns ett litet ställe som heter MÖR som ligger i S-tälje, Bra service, Bra förhandlingsbara priser och riktigt trevliga killar som jobbar där.
Gav 1200:- för garanti servicen inkl allt.
:tummenupp

Är det dom som ligger vid södertälje hamns station?

motardnisse skrev:
Fattar inte de på dirtbike att deras förtroende försvinner snart. Är det inte de som har KTM-butiken på sveavägen också? Mmm! Jag kan väl åka dit för att kolla men knappast för att handla nåt. Det förtroendet ger jag Ragnar på LELLES istället.

Ragnar är gud :Bugar

Rammstein skrev:
Är det dom som ligger vid södertälje hamns station?

Mmm? Vet inte vad området heter men om du kommer från stockholm och svänger av in mot statoil/scania. Fortsätter mot scania men svänger vänster och kör under motorvägen! Det är säkert där du menar men jag vet ej vad det heter. :3freak Ähh! Här är länken till sidan iallafall.

http://www.moracing.nu/

Rammstein skrev:

Jag har i och för sig hört honom jämföras med Jesus på så vis att alla vet att han finns men ingen får tag i honom. När man får tag i honom dock så gör han underverk ;) :rolleyes:

Spider skrev:
Jag har i och för sig hört honom jämföras med Jesus på så vis att alla vet att han finns men ingen får tag i honom. När man får tag i honom dock så gör han underverk ;) :rolleyes:

:rofl :rofl :rofl

Spider skrev:

:rofl :rofl :rofl :rofl

Japp det kan nog stämma i vissa kniviga lägen man har haft!:Bugar

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey