Fattar inte de på dirtbike att deras förtroende försvinner snart. Är det inte de som har KTM-butiken på sveavägen också? Mmm! Jag kan väl åka dit för att kolla men knappast för att handla nåt. Det förtroendet ger jag Ragnar på LELLES istället.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
motardnisse skrev:Fattar inte de på dirtbike att deras förtroende försvinner snart.
Superbus 640 skrev:Vad har ni för erfarenheter av Dirtbike Racing ( http://www.dirtbike.se/ )?
Ghost skrev:Försvinner SNART?? Har inte haft något förtroende för dom på flera år...![]()
Hobbe skrev:Finns ett litet ställe som heter MÖR som ligger i S-tälje, Bra service, Bra förhandlingsbara priser och riktigt trevliga killar som jobbar där.
Gav 1200:- för garanti servicen inkl allt.
![]()
motardnisse skrev:Fattar inte de på dirtbike att deras förtroende försvinner snart. Är det inte de som har KTM-butiken på sveavägen också? Mmm! Jag kan väl åka dit för att kolla men knappast för att handla nåt. Det förtroendet ger jag Ragnar på LELLES istället.
Rammstein skrev:Är det dom som ligger vid södertälje hamns station?
Rammstein skrev:Ragnar är gud![]()
Spider skrev:Jag har i och för sig hört honom jämföras med Jesus på så vis att alla vet att han finns men ingen får tag i honom. När man får tag i honom dock så gör han underverk![]()
![]()
Spider skrev:Jag har i och för sig hört honom jämföras med Jesus på så vis att alla vet att han finns men ingen får tag i honom. När man får tag i honom dock så gör han underverk![]()
![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden