Dirtbike Racing

Fattar inte de på dirtbike att deras förtroende försvinner snart. Är det inte de som har KTM-butiken på sveavägen också? Mmm! Jag kan väl åka dit för att kolla men knappast för att handla nåt. Det förtroendet ger jag Ragnar på LELLES istället.

Ghost skrev:
Försvinner SNART?? Har inte haft något förtroende för dom på flera år... :3freak

Jag menar inte vare sig dig eller mig snarare andra som tror de är bra fortfarande!

Hobbe skrev:
Finns ett litet ställe som heter MÖR som ligger i S-tälje, Bra service, Bra förhandlingsbara priser och riktigt trevliga killar som jobbar där.
Gav 1200:- för garanti servicen inkl allt.
:tummenupp

Är det dom som ligger vid södertälje hamns station?

motardnisse skrev:
Fattar inte de på dirtbike att deras förtroende försvinner snart. Är det inte de som har KTM-butiken på sveavägen också? Mmm! Jag kan väl åka dit för att kolla men knappast för att handla nåt. Det förtroendet ger jag Ragnar på LELLES istället.

Ragnar är gud :Bugar

Rammstein skrev:
Är det dom som ligger vid södertälje hamns station?

Mmm? Vet inte vad området heter men om du kommer från stockholm och svänger av in mot statoil/scania. Fortsätter mot scania men svänger vänster och kör under motorvägen! Det är säkert där du menar men jag vet ej vad det heter. :3freak Ähh! Här är länken till sidan iallafall.

http://www.moracing.nu/

Rammstein skrev:

Jag har i och för sig hört honom jämföras med Jesus på så vis att alla vet att han finns men ingen får tag i honom. När man får tag i honom dock så gör han underverk ;) :rolleyes:

Spider skrev:
Jag har i och för sig hört honom jämföras med Jesus på så vis att alla vet att han finns men ingen får tag i honom. När man får tag i honom dock så gör han underverk ;) :rolleyes:

:rofl :rofl :rofl

Spider skrev:

:rofl :rofl :rofl :rofl

Japp det kan nog stämma i vissa kniviga lägen man har haft!:Bugar

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP