Rylander
Varvfyra!
fick diodblinker med när jag köpte motorcykeln och tidigare ägare hade plockat bort dom för att det såg snyggare ut men jag skulle montera dom och efter att jag kopplat ihop det så blev det.
vänsterfram-funkar som den ska
vänsterbak-funkar men blinkar snabbare
högerbak-fungerar som den ska
högerfram-fungerar inte alls
alla är kopplade lika och jag provade byta ut motståndet till vänsterbak men blev ingen skillnad, framblinkersena sitter det en plastklump som kablarna gå in och it igenom andra sidan, nästan likadana sitter bak men där är det motstånd innan "klumpen" så jag satte dit motstånd fram likadant som det sitter bak men utan resultat.. någon duktig med dioder?
vänsterfram-funkar som den ska
vänsterbak-funkar men blinkar snabbare
högerbak-fungerar som den ska
högerfram-fungerar inte alls
alla är kopplade lika och jag provade byta ut motståndet till vänsterbak men blev ingen skillnad, framblinkersena sitter det en plastklump som kablarna gå in och it igenom andra sidan, nästan likadana sitter bak men där är det motstånd innan "klumpen" så jag satte dit motstånd fram likadant som det sitter bak men utan resultat.. någon duktig med dioder?
, han sa även att dom inte säljer den blackboxen, så vart kan jag få tag i blackboxen.. har tyvärr ingen bild men det är en svart box som kablar går in från ena hållet och ut genom det andra ca:4x2x2cm och i den fanns ett kretskort, ett motstånd(litet med ränder runt) och sockerbiten
skulle kosta mig minst 900spänn för en fram och en bakblinkers så jag kan få det fungera som det ska, jag satt på ebay och övervägde om jag skulle köpa några random ledblinkers för 200spänn paret, men då tar jag det fungerande relät fram och monterar bak så har jag blinkers runt om