Dina sjukaste fyllehistorier!

• Thread starter Thread starter Tommy.exe
  • Start date Start date

Tommy.exe

Guest
Precis som titeln lyder!

Inspirerad av grabben som ska på shotrejs, så vill jag höra alla era sjuka fyllehistorier. Måste ju finnas gott om sjuka människor här som gjort sjukt knepiga saker.

Kom igen nu. Var inte blyga :)

Å inget gnäll nu är ni snälla... hur mycket det än kliar i tassarna.

Last edited:
har inga jätte grymma..

Men känner mig lite lyckad över att när killen som jag var på nyårsfest hos(som jag för övrigt aldrig vart hos förut) farsa kom in och jag var jäääääätte full och vinglar fram till han och bräcker ur mig "vem faen äruu??"..

Sen sommaren 2008 skulle jag på festival i Belgien men vi började med att stanna i Eindhoven i Nederländerna. Vi åt först middag och sen drog vi u och kröka för det var så svinigt billigt! en euro för en öl... och det slutade ju som det gjorde.. först sumpa jag mobilen, sen när jag däckat på sängen så skulle mina asfulla kompisar som var vakna skämta med mig och hälla fanta på mig och lägga en gammal socka i fejan på mig. men jag sov på, helt ovetande.. som tur är. Sen vakna man med en otroligt hemsk baksmälla,,

Hmmm...jag och en polare blev bjuden till ett gäng tjejer ett nyår får rätt många år sedan,dom tyckte vi var roliga...Lite smånervig som vi var för att träffa "alla" som man egentligen inte känner utan mest träffat på fyllan,så drack vi upp oss rätt rejält innan...När vi sitter där och äter så slå jag upp grogg till min bordsgranne ,fyller halva glaset med sprit och en gnutta läsk så det tar färg ,men hon tycker att den var ALDELES för stark...konstigt?!...Då hör jag mig själv säga: Jaha...det är för mycket läsk i ?!...Tar då och fyller upp hela glaset med sprit som jag sedan sveper...Självklart för att visa att det inte alls var för starkt. Reser mig sedan upp,kommer på att jag är pissnödig,går rakt ut i hallen snubblar på alla skor och river ner allt...jamenar allt i hallen,tavlor,jackor...rubbet! Efter det tryter minnet lite men tydligen så firade vi nyår...Till saken hör att vi blev inte bjudna dit något mera,varken jag eller polaren min...konstigt...

Får väl bjuda till lite då, ingen vansinnigt rolig historia, men ändå.

Jag och några polare hade varit på 18års fest ute i skogen någonstans, själv hade jag mystiskt blivit väldigt full mitt i allt (hade tänkt vara rätt nykter, men det går ju alltis lika bra). Nåväl, vi börjar leta oss ut mot en busshållsplats, då vi skall ta oss in till staden för att gå på krog. Jag tappar ölburkar utåt gatan utan att märka nått och de nyktrare polarna plockar upp efter mig.

Av okänd anledning ställer jag mig i den gammla buss-kuren i trä alldeles ensam och står och tittar in i väggen och funderar om den skulle funka som toalett, säkert 10minuter eller mer. Sedan staplar man ombord på bussen. Framför mig och ena polaren sitter ett äldre par, säkert 50+ jordsnurr. Det visar sig att de varit på kryssning, och gubben är riktigt rabiat-packad. Han pratar villt med mig och polarn om kryssningen, livet, och ålderdomen. Bjuder även på diverse starksprit som han inhandlat, vilket oundvilkigen slutar med en överjävlig massa skrikande och fyllesång. Tanten hans blir visst lite upprärd över detta, och det blir värsta scenen bak i bussen, slutar med att hon stormar iväg frammåt...

Sedan minns jag inget mer fören det började bli dags att gå hem från krogen, ingen aning om hur jag kom dit...

Återfann den buggliga ölburken i jackan sen iaf. :tummenupp

Min värsta bakfylla så vaknade jag dagen efter i en hytt på vikingline och ville pröjsa 2500:- för att åka en sväng till, bara jag fick ligga kvar i hytten.

Min värsta fylla slutade med att jag hamnade hemma hos ett jävla monster till "tjej" och det bara snurrade under hela akten och man ville spy. Dagen efter gick jag upp och hämtade ett glas vatten, spritt språngande naken. Detta var väl vid 12tiden ungefär. Hon bodde längst ner och hade köksfönster mot en innergård. Jag vänder mig om och ser tre barnfamiljer stå och glo på mig med stora ögon där jag står i all min prakt (lillkillen vilade dock). Det var lite pinsamt, men det var mer pinsamt när jag förklarade att jag inte hade något telefonnummer samtidigt som det ringde på min mobil :huvet

Edit: Kom på en till kul grej. Jag och polaren hade varit på o´learys men stack när vi skulle dra och fyllekäka lite.
På vägen tillbaka (vi promenerar och han bor på krypavstånd till o´learys) så blir vi uppfiskade av polisen. Vi fick lova dyrt och heligt att vi skulle gå hem till honom och sova för att slippa fyllecellen och blev skjutsade hela vägen fram till porten. De e lugnt konstapeln, vi schkaa soova nu.
Gick in i porten och väntade tills de stuckit och sen gick vi tillbaka till o´learys :banana
Att vi kommer in där är enbart pga vi e stammisar och kan skärpa till oss när det gäller :D
Kanske är illa när en lokalkrog har 06an klar när man kommer fram till baren :va

Last edited:
Underbart! Jag blir så glad av det här att jag ska fira med en 3-halva nu :D

ungefär 90 procent av allt skit jag har gjort hände under en vecka i danmark.
under veckan hann jag bla med å slita av håret på en brud och nocka en norsk snubbe för att han tog mig på brösten.
första dagen vaknade jag och polaren i en annan stad och jag hade text skrivet över armar och ben, de mesta på danska. hade även en snus fastklistrad i håret.
jag hann även med å livrädda min kompis efter hon höll på och drunkna på ett poolparty.
på väg hem från en klubb i slutet av veckan gick jag in grannens hus och la mig i deras gästrum. (alla hus ser likadana ut, och vem fan låser inte dörren till deras hus?)
på klubben mådde jag inge vidare en kväll och stod och hulka på toan. en dansk snubbe gick förbi och utbrister "sa du något?" och som alla vet låter danskar som att dom spyr i varje mening. detta fann jag hysteriskt roligt och skrattade samtidigt som jag kräktes. dansken skakade på huvudet och gick därifrån.

Första utgången med jobbet.

Förfest hos en jag inte vart hos innan.
Dricker på tok för mycket, går ut ur porten för att röka.
Röker klart, går upp till festen.
Inser att jag är tokigt dragen, så gör det enda självklara, dvs lägger mig i fosterställning under köksbordet och sover :tungan

Hör efter 5min arga röster tilltala mig.
Där står ett par och skäller som fän på mig. Råkat gå in hos grannen.
Inte nog med det så kände jag tjejen löst sen tidigare genom gymnasiet..

Pajnsamt :D

Nu är jag full.
Men jag ska skriva ändå.

Min värsta fyllehistoria utspelade sig under en valborg i muppsala.

Jag blev ganska full redan på eftermiddagen. (Började kl.09 med champagnefruckost som sig bör). Lagom till galoppen på nationerna så försvann minnet. Eftersom jag och ett par andra inte hade studentleg då så fick vi nöja oss med en sunkig pizzeria-krog när de andra skulle på nation på kvällen. Iaf, kl 02 skulle de andra två i sällskapet hemåt.

Jag tyckte av någon anledning att jag ville stanna kvar på det lokala pizza-haket och dricka ett par öl till. När jag skulle ta mig tillbaka till kompisens lägenhet så tedde sig transportmöjligheterna till uppsala nordvästra förorter tämligen begränsade.

Då stötte jag på ett par gentlemän i en mörk A4 som erbjud sig att skjutsa mig för en blygsam summa. Glad i hågen hoppade jag in i bilen. Dock så gick det snart upp för mig att jag inte hade några kontanter att betala med, varpå jag erbjöd mig att tanka deras bil istället som tack för skjutsen.

Sagt och gjort. Bilen blev tankad med ungefär 150 riksdaler från mitt kort. Gentlemannen som körde bilen har stått bakom och sett att allting har gått rätt till. Sen fortsätter färden genom uppsala, förvånansvärt lång tid. Jag råknar somna till och blir plötsligt väckt och blir tllsagd att vi är framme och jag ska gå av. När jag stängt dörren så märker jag att jag har ett annat kort än mitt eget i handen. Helvete tänkter jag, tror iaf att jag har hamnat på rätt ställe och att jag ska spärra kortet när jag kommer hem till polarn. (Mobilen hade ju naturligtvis fått slut på batteri)

När jag gått ett tag visar det sig ellertid att jag inte alls har hamnat i en förort till uppsala, utan i en annan mindre ort någonstans. Godtrogen som man är tror jag att jag har blivit avsläppt ett par hundra meter norr om den avtalade platsen och genar över ett par åkrar. Det visar sig att jag har hamnat helt fel och på vägen råkar jag dessutom riva sönder mina byxor på taggtråd samt göra en faceplant i ett krondike så näsan får sig en ordentlig smäll.

Det tog totalt ett ca 5 timmar att ta sig tillbaka till Uppsala, och det var rena undret att jag hitta tillbaka över huvudtaget.
Jag ringde på dörrent till polarn vid ca halv åtta, helt nerblodad i ansiktet och dessutom 7.000 kr fattigare, då min chaufför hade tagit ut något mer i provision än överenskommet.

Men positiv som jag är så försöker jag se det från den ljusa sidan och är glad för att nycklar och mobil var kvar!

När min flickvän tog studenten i början av 90-talet blev hon riktigt jävla aprak. Jag körde den eftermiddagen. Ja, för man började ju på Neptun, ett ställe C. Barrow verkar känna väl till. :tummenupp

Så klockan är väl 14-15 nånstans på en vardag, och jag kör hemåt med henne på passagerarsidan. Vid en busshållplats står nån polare så jag kör in till kanten och snackar lite med denne. Tjejen säger att hon ska lunka in till pizzerian bredvid och låna muggen.

Efter en stund börjar jag undra vart fan hon tog vägen och knallar in på pizzerian och där är det livat. Då har hon gått in, lånat muggen och sen förvirrat sig och tror hon är kvar på Neptun i begrepp att gå hem. Hon går fram till kassan, drämmer VISA-kortet i disken och ber om sin jacka. Pizzabagaren tittar på henne, kortet och säger sen:

1. Det där är ett VISA-kort.
2. Vi har ingen garderob.
3. Du har jackan på dig.

på klubben mådde jag inge vidare en kväll och stod och hulka på toan. en dansk snubbe gick förbi och utbrister "sa du något?" och som alla vet låter danskar som att dom spyr i varje mening. detta fann jag hysteriskt roligt och skrattade samtidigt som jag kräktes. dansken skakade på huvudet och gick därifrån.

Underbart :rofl :rofl :rofl

Det här är väl ganska harmlöst men dock lite kul för de inblandade..

Västerviks Mc-dagar är ju ngt man alltid ser fram emot , vi starta iaf från linkan för o möta en kille från åtvid (åtvid är glad i sprit) o hade diverse berusningsmedel i väskan .
Väl framme börja vi hinka samt montera ett party tält , men det saknades ett fäste så det tillverkades av en petflaska samt ganska mkt blod då åtvid klantat sig o skar upp en del av sin hand.. Timmarna går o det är allmänt trevligt på tok för mkt sprit egentligen ..
våra grannar hade supit ner åtvid året innan.men det hindra inte en annan för o hälsa på en sväng de spela ju bra musik (IRON MAIDEN) tog med en kompis o presentera oss
kändes lite vemodigt då sällskapet bestod av tysk -danskar ( HD- gäng) men de bjöd ju alldeles för mkt .Kompisen fick i sig lite för mkt o börja bli otrevlig vilket resultera i Vice- presidentens vrede de skulle klappa på polarn .lyckades iaf få iväg honom men stanna kvar ...
Vet i fan hur jag hittade till vårt tält vet inte ens om jag var otrevligt men spö hade jag ju iaf inte fått.
Dagen efter kom kompisen inraglades ( han hade supit bort kamera en toffel åkt på spö samt somnat i ett dike) vi sov väl vidare ett tag , man kände sig rätt pigg men vi bestämde oss för o blåsa, klantarsel som man är njae men jag behöver inte blåsa jag känner mig ju pigg ..
Men åtvid påpeka att det var bättre om alla blåste så kunde vi ju ta en tur på hojarna i västervik .. Vid blåsstationen fanns det 2 blåsapparater varav kompisen tog den ena han blåste 0,93 vad i helvete utbrast vi ,vad fan har du gjort osv ( skratta en hel del åt han) tills det var min tur 0,90 fick man iaf då var det inte lika roligt .. Vid 16-17 tiden började man känna sig småberusad igen . När man väl kom hem mitt i natten så var man rätt pissnödig stod o skvala där ett tag samtidigt som man tänkte lite för sig (undrar hur mkt vätskebrist man har)
titta ner efter avslutad drill .En mörk variant av rostbrunt låg o flöt där i holken .. Lärdom av detta besök ej tysk-danskarnas tält igen samt mindre alkoholintag

Minns inte........... :huvet

Men en sak som jag kommer att lev med hela mitt liv var när jag, tjejen, hennes syster och några polare festade. Hade förfest hos oss och drack hyggliga mängder. Väl på hotellet blev det en å annat glas också. Och på vägen hem så började jag kvickna till en inte tjejen.. Det tog oss ca 30 min att gå som normalt går på ca 10min. Och väl inne på stan så käkade vi pizza som vi alltid gör efter hotellet.

Väl där så började hon först att spilla ut på bordet, och lekte me den utspillda drickan. Och när vi äntligen fick våran pizza så åt vi som alldrig förr men tjejen tycker att pizzan är torr och tråkig. Då kläckte hon den ljusa idéen att hälla drickan på pizzan :D. Då tyckte hon den gick att äta men var ändå lite torr tyckte hon än fast det rann dricka från pizzan.. :va

Efter att vi fått i oss maten så var det promenaden hem. Som vid normalt tillstånd tar ca 15 min tog oss 45 min. Hon skulle in på verenda gård och sova. :huvet . Jag såg framför mig varje gång hon la sig att de här skiter sig jag måste faan ringa taxi.. Men hur jag nu lyckades så fick jag upp henne på benen så vi kunde lunka sakta men säkert hemåt...

ungefär 90 procent av allt skit jag har gjort hände under en vecka i danmark.
under veckan hann jag bla med å slita av håret på en brud och nocka en norsk snubbe för att han tog mig på brösten.
första dagen vaknade jag och polaren i en annan stad och jag hade text skrivet över armar och ben, de mesta på danska. hade även en snus fastklistrad i håret.
jag hann även med å livrädda min kompis efter hon höll på och drunkna på ett poolparty.
på väg hem från en klubb i slutet av veckan gick jag in grannens hus och la mig i deras gästrum. (alla hus ser likadana ut, och vem fan låser inte dörren till deras hus?)

Fan du måste vart glad att få komma hem sen...

Last edited:
När min flickvän tog studenten i början av 90-talet blev hon riktigt jävla aprak. Jag körde den eftermiddagen. Ja, för man började ju på Neptun, ett ställe C. Barrow verkar känna väl till. :tummenupp

Jag var inte lovlig att gå dit på den tiden det var Neptun :D

Nattslalom med skidor och pulka i Chamonix efter en helkväll. Ett halv brutet ben, en knäckt näsa och och ett vridet knä. Inte mina dock. Kollektivt förstörda skidor och frostskador på alla extremiteter. Burgare för två lax och rosévin utanför hotellet som inte släppte in oss. När vi vaknade upp dagen efter fann vi något som vi bedömde vara utsmetad chokladglass på heltäckningsmattan utanför dörren.

Sent dagen efter rullade vi ut till staden igen och kunde spåra vår färdväg under den gågna kvällen. Piss, spya, flaskor och små bevis av homoerotisk manlig brottning i snön var våra främsta ledtrådar.

Snart åker samma idioter till Sydostasien :gnissla

Hmm kommer inte ihåg allt..
Men pinsamaste måste ha varit på kreta när jag var 16-17år...
Jag å en tjej polare drog dit, mer eller mindre för att supa ner oss totalt.. vi lyckades har inte mkt minnen från dom 14dagarna..
Först hitta vi inte poolen.(låg vid ett annat hotell) Sen blev jag av med min favvo kjol..
Detta råkade jag då säga till mossan när hon ringde (har ens inga minnen av att jag pratat med henne)
Några dagar senare ringer hon å frågar om jag hittat min kjol å frågar hur jävla full jag var, kunde typ inte prata ens, så fulla var vi dygnet runt :S
Iaf berättar jag skit galtt & stolt att vi hittat den, den låg så fint i en gränd men ett jäkla ställe att placera den på tyckte jag, mossan blir tokig å jag säger till henne att lugna sig.. Sen säger jag men mamma den var ju för fan skit fin, så jäkla glad jag blev när jag hittade den, du fattar inte.. Hon blir tokig å säger att jag ska flyga hem direkt, jag blir skit arg å fråga vad hennes problem är, varpå hon frågar vad fan min kjol gör i en gränd, jag börjar asg å säger att det var poolen å att kjolen hängde så fint på sängen, hon lugnar ner sig..
Vi festar vidare, var på jag hamnar i bråk med en krog ägare, slår honom blodig, polisen kommer & då slår jag en barstol ihuvudet på honom, får åka med polisen, polaren ringer mamma å berättar hon är då skit arg (förstår henne), jag får sitta inne i fyra dagar, missar flyg å allt hem..
När jag väl blir släppt krökar vi som fan på flygplatsen, jag å polaren börjar bråka för jag tyckte hon skulle försökt fixa ut mig från den grekiska snuten, sen kommer vi på flyget då blir det ett jäkla liv, dom hotar med att nödlande pga andra passagerares oro & säkerhet..
Väl hemma, blir mamma hyfsat nöjd över att se mig, varar dock inte länge.. Åker hem packar om väskan å drar till bulgarien i 14 dagar mamam är då skit arg, jag lovar att ta det lugnt, å så blev det nästan..

Last edited:
En polare till mig hade aldrig åkt längdskidor. Men han och en annan jag inte känner skulle ge sig på vasaloppet. Köpte dyr utrustning och körde upp från Kristianstad för att möta kompisen med glad min.
Starten gick och som alla vet är det sjukt mkt människor. Efter några hundra meter går det lite uppåt och polaren kände att varje meter han kom fram så kom han 2 m bak pga av fel vallning (ingen alls). Han kämpade i 10 min och sen gav han upp och var vansinnig.
Tog av sig skidorna och slängde dom sidan av spåret, gick till närmaste funktionär och skrek: Ring taxi!
Tog taxi till närmaste restaurang och drack sig riktigt, riktigt full.¨
Efter många timmars drickande så bestämmde han sig att han ville hem till Kristianstad och gick ut och frågade taxibilar om det var möjligt att köra honom dit.
Det var det.
Vaknade upp hemma nästa dag och ringde sin polare som han startade loppet med.
Efter lite snack så kom han ju på att han hade ju kört upp och då glömt bilen i fyllan när han tog taxi hem. :D

En kväll för massa år sedan. (såklart.... hehe)

Står utanför villan där festen utspelar sig och snackar lite skit med en kompis. Mitt i diskussionen så kommer en tredje kompis ut ur ytterdörren, men tittar åt fel håll, och smart som man är med 4-6 tequila-shots och några öl i sig så bestämmer jag mig för att kasta det lilla vattnet jag har kvar i glaset på honom istället för att ropa på honom :freak
Efter det har jag egentligen bara två minnesbilder kvar (verkligen, fattas flera sekunder här i mitt minne hehe)

Den tredje kompisen (vid ytterdörren) får alltså några få centiliter vatten på sin rygg, snetänder tydligen totalt, går fram till mig och min polare (det minns jag, att han står precis framför oss) och knockar till min polare med en bra rak höger i nyllet på honom.

Full som man är så hänger man ju som sagt inte riktigt med på vad som händer, så jag vrider mitt huvud 90 grader för att inse att min polare står inte kvar jämte mig, vrider mig lite mer för att hinna honom däckad/knockad 1-2 meter bort på garageinfarten efter att ha trillat ner 2-3 trappsteg dessutom. Dessutom med en blodig högerhand då han i fyllan vägrat släppa sin Corona-flaska med tagit emot backen med den handen ändå :dummer :D

Tredje polaren går iväg... utan att säga ett ord...

Förövrigt vart det på den festen första och sista gången jag kört Tequila-race, var totalt med om tolv olika race (enda som ställde upp i samtliga :yoparty) så medan polaren fick sin uppskurna hand provisorisk "fylle-ihopsydd" på toan så satt jag i soffan och försökte få rummet, soffan, bordet m.m. att sluta snurra samt musiken och omgivningen att vara så tyst som möjligt genom att inte röra mig samt blunda... ända tills någon greppar tag i min arm och försöker dra upp mig :dummer spydde som en gris över hela soffan :D
Fick senare höra att jag spydde flertalet gånger och att dom fixade fram en hink efter första spyan men jag spydde jämte/över soffan ändå :rofl

*/ ?>
Back