Dina märkligaste PM?

Det här kunde ju ha blivit en grymt bra tråd tills ett gäng hormonstinna pojkar och flickor skulle förstöra den med en massa dravel. Skärp er nu och langa in PM :mad:

Ja men du då. Du läe ju fått ett gäng eller är vi racingforumet lite annorlunda?

Det finns stunder då mitt hjärta skriker av längtan efter dig, och saknaden av dina inlägg och PMs bränner som en grym sol i mitt känslomässiga mörker.
Men vetskapen om att du finns där bakom skärmen värmer även i den kallaste av höststormar.

Vill du bli min? Vill du dela ditt hjärta med mig? För att sedan abrupt slita ut det och spotta på det, och försätta mig i ekonomisk kris!? Det skulle vara så förbannat likt dig, din helvetets limask!!
Vik hädan du liderliga stycke, ty ditt anlete är mig till motbjudelse!

Puss
/Draggel

Äntligen en trend att ragghata varandra.
(name has been changed to protect the guilty).

Det finns stunder då mitt hjärta skriker av längtan efter dig, och saknaden av dina inlägg och PMs bränner som en grym sol i mitt känslomässiga mörker.
Men vetskapen om att du finns där bakom skärmen värmer även i den kallaste av höststormar.

Vill du bli min? Vill du dela ditt hjärta med mig? För att sedan abrupt slita ut det och spotta på det, och försätta mig i ekonomisk kris!? Det skulle vara så förbannat likt dig, din helvetets limask!!
Vik hädan du liderliga stycke, ty ditt anlete är mig till motbjudelse!

Puss
/Draggel

Äntligen en trend att ragghata varandra.
(name has been changed to protect the guilty).

Sånt där alltså...att folk kan hålla på!? Jag hoppas att du får tag på den skyldige!

Man blir förbannad! :mad:

Back