Din svarta slampa!

KGK

1200
Gick med
1 Jan 2006
Hoj
KGK
Alltså varför blir man fosterförälder om man inte gillar barn?:va

Fosterföräldrarna bodde i en stilig villa. De verkade trevliga så länge tanten från barnavårdsnämnden var kvar. Men när hon hade gått fick Karin en smäll i ansiktet. "Du ska inte tro att du är något!" väste mannen.

Officiellt fick hon bo i ett fint rum på andra våningen. Om familjen hade gäster var hon uppklädd och välkammad. Men när det var läggdags blev hon nerkörd i källaren.

- Jag sov i pannrummet, berättar hon, på en madrass på golvet. De låste alltid källardörren på kvällen, så jag var alldeles ensam där nere. Jag var vettskrämd och låg i mörkret och grät efter mamma och pappa... Jag glömmer aldrig oljelukten och bruset från pannan.

Av någon anledning tålde de inte Karins bruna ögon, och inte heller hennes långa, svarta hår. "Din svarta slampa!" brukade de säga, och en dag plockade fostermamman fram saxen.

- Jag var så stolt över mitt fina hår, men de sade att jag såg ut som en hora. Han höll fast mig och hon klippte. Åhh, det var som en våldtäkt!

Om Karin andades om att hon bodde i pannrummet inför någon - då skulle hon först få riktigt mycket stryk, och sedan skulle hon skickas till uppfostringsanstalt. Det fick hon höra.

En dag var fosterpappan så rasande arg att han knuffade omkull henne och grep tag i hennes smalben så att hon hängde med huvudet mot golvet. Sedan svingade han henne runt, runt i luften, och till sist släppte han henne så att hon for in i ett järnelement.

Hon fick flera kotfrakturer och kunde knappt röra sig. Fosterföräldrarna tog henne till sjukhus, men de hotade henne med ännu mer stryk om hon sade hur det hade gått till. "Hon ramlade i trappan", sade de till läkaren.

En gång tappade fosterpappan upp badvatten åt Karin. "Nu ska du få bada", sade han, och för en gångs skull blev hon glad.

- Men sedan när jag satt där kom han in och tog tag i mitt hår och tryckte ner mitt huvud under vattnet. Så höll han fast mig tills jag fick panik och började sprattla. Då drog han upp mig och skrek "slampa" och slog mig över näsan så att jag började blöda. Jag minns att badvattnet blev alldeles rött.

http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=147&a=683114

Last edited:
Bind fast dem vid en stock och låt de bli våldtagna i röven av grand danois...

3120202 Bind fast dem vid en stock och låt de bli våldtagna i röven av grand danois...
en 45-årig hårig rysk oskuld från den kallare delen av tundran vore lite trevligare, han lär ju försöka ta igen varenda sekund av sitt oskuldsliv när han väl får chansen!

Karin vill ha en ursäkt av kommunen som lät bli att kontrollera hur hon hade det när hon var i samhällets vård. Och hon vill ha skadestånd. :rolleyes:

Fördjävligt om det är sant. Fördjävligt om det inte är sant.

Karin vill ha en ursäkt av kommunen som lät bli att kontrollera hur hon hade det när hon var i samhällets vård. Och hon vill ha skadestånd. :rolleyes:

Hey! -"Inte för pengarnas skull, säger hon, utan som ett bevis för att även jag är värd respekt."

Sådeså!

:rolleyes:

jag röstar nackskott jag med om dom inte redan e döda(var ju ändå 40 år sen). i så fall röstar jag för att man bygger allmän pissoar modell gallergolv ovanför deras gravar..

Hey! -"Inte för pengarnas skull, säger hon, utan som ett bevis för att även jag är värd respekt."

Sådeså!

:rolleyes:

tack för att ni två vaknade nu oxo(era jävla miffon)...

Fy fan så sjukt...
Fattar inte hur man bara ens kan tänka tanken
att behandla sina egna barn på ett sånt sätt.

Så jävla tragiskt när "fel" människor tillåtits
adoptera/skaffa fosterbarn.
Trots alla kontroller och utredningar så verkar
det vara ett par rötägg som ändå slinker igenom

Tycker ni inte hon borde begära skadestånd, eller vad?

Jag kommenterade enbart "N.Blomqvist" och inte om hon skulle begära skadestånd eller inte.

Jag skulle absolut göra det om jag varit i hennes situation men då inte komma med något snack om att det handlar om "respekt". Vad har pengar och respekt gemensamt? Inte ett skit.

Tycker ni inte hon borde begära skadestånd, eller vad?

Jo, självklart. Läs igen vad jag har skrivit.

Det är fruktansvärt om det är sant.

Jag tycker däremot att alla är väldigt snabba att dömma. Det är trots allt endast den ena parten som har yttrat sig.

-Efter 40 år. Dessutom finns det ju ingen dom som styrker hennes påstående.

Ursäkta om livets hårda skola gjort mig cynisk och luttrad, men ni anar inte vad folk kan hitta på om dom ser en kludd med pengar som hägrar i andra änden av historien. :(

Men, tillbaka till topic: Självklar ska hon ha ett stort, saftigt skadestånd OM hon har varit med om det fruktansvärda som hon beskriver.

tack för att ni två vaknade nu oxo(era jävla miffon)...

Läs om, läs rätt! :fatta!

Last edited:
Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!