Dino Velvet
Quaya skrev:Precis som rubriken lyder, var är din största önskan?
Min är faktiskt att få spela en hel fotbollsträning med Manchester United!
Min också! Då skulle jag dela ut 4st hopp-sparkar

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Quaya skrev:Precis som rubriken lyder, var är din största önskan?
Min är faktiskt att få spela en hel fotbollsträning med Manchester United!
Lugn skrev:Tror chansen ar storre att traffa en trevlig kille som ger dig en Ferrari an att flyga i lumpen, tyvarr. Var klargoringsmek i ett ar i Ronneby och vad jag vet sa hade inte ens yrkesofficerarna akt med. Helikopter daremot, det ar kul det oxa. Dessutom vanligare an ett skolflyg av modellen JAS lr Viggen.
Lycka till!
Miss_Orchidee skrev:Äch, om man vill bli stridpilot, vad ska dom då låta en flyga om inte Jas eller Viggen??
Miss_Orchidee skrev:Äch, om man vill bli stridpilot, vad ska dom då låta en flyga om inte Jas eller Viggen??
Lugn skrev:Hursomhelst, sa hoppas jag att du lyckas och tror faktiskt att du kan det bara du verkligen vill.
Mmm, du kan ju spela riktiga trummor åt domRigmor Mortis skrev:Spela med Sisters of Mercy![]()
Thundercat skrev:Att vinna snuskigt mycket pengar så jag bara kan ägna mig åt roliga saker och resor. När man sett hela världen så varför inte starta ett eget företag så man har nåt att fördriva tiden med.
nissegrill skrev:Blir ju solklart 6 timmars arbetsdag istället för 8 men med bibehållen lön, helst högre men det kanske är lite mycket begärt =)
TokJohan skrev:Att min dotter på 11 veckor får leva ett riktigt bra liv.............
// TOK![]()
![]() |
Forged följer tre baggerbyggen
Tre amerikanska hojbyggare ... |
Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar
Statistik från försäkringsb... |
|
Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar
Trendbrott: Statistik från ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Concept RR
Under den prestigefyllda ut... |
![]() |
Snart dags för Custom Bike Show
Förra året firades den 50:e... |
![]() |
KTM säkrar investerare och gasar vidare
KTM har meddelat en viktig ... |
![]() |
Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”
Genom att bygga vidare på f... |
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |
![]() |
En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu börjar det dra ihop sig ... |
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |