Din största önskan?!

min högsta önskan är att ligga etta på trafikpolisernas most wanted lista, utan att dom har ett enda bevis mot mig. det skulle kännas smått magiskt :)

få frikort hos polisen så man kan köra som man vill
och att försäkringspremien sänks

Masen skrev:
Att man får vara frisk och ha hälsan i behåll är nog det jag önskar mest.
Många inklusive jag själv har svårt att leva i nuet och glädjas åt det lilla. :tummenupp

Håller med dig... det är det jag önskar mig mest...att få vara frisk...och att mina nära o kära oxå får vara det.

//Madelene

Min högsta önskan, är att jag och mina nära och kära får leva länge och vara friska, sen ett normalt välbetalt jobb där man jobbar med farkostdesign o teknik, sen såklart mc kort, sen en fin motorcykel, och en härlig tjej/familj längre fram. jag tror det var allt.

Ja det är självklart att få vara frisk och pigg i hela sitt liv. Men UTÖVER den önskan dårå....hmm..... ja ekonomiskt oberoende förstås. Men önskning numero drei då.....hmmm.... Att Cales skada helt plötsligt bara försvinner utan ett enda spår.

jag är frisk, hast inte i huvudet...så det finns bara en sak jag önskar PENGAR en d-j MASSA PENGAR typp 50-100 miljoner...då blir jag nöjd...o så frifart...110 suger ju

bmwjohan skrev:
min högsta önskan är att ligga etta på trafikpolisernas most wanted lista, utan att dom har ett enda bevis mot mig. det skulle kännas smått magiskt :)

Hehe, go for it! :yoparty

Personligen önskar jag att min satans lägenhet blir såld snart, det börjar bli dyrt det här,,, :gnissla

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT