Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Supermoto skrev:Hehe, vad tusan är det du gör med stackars hojen om du tvingas lägga den så![]()
![]()
420 skrev:Hojen gick ju inte så många timmar 2004 så .
SM 570 RR skrev:Varför inte?
Lasse R köpte du den av gissar jag!? Tog du bort det systemet för? Det var ju skitfräntHemskesven skrev:Håller på med värsta hemliga super trimmningen![]()
Närå fixar bara till bakändan med tig svetsen, det har varit monterat mitt avgassystem under dynan på den hos den tidigare ägaren.....
Den kommer förresten från dina trakter (örebro)
Hoppas du inte har några hemskheter att berätta om den bara....![]()
Satte dit dom vanliga fästena för lysen å sånt.
Sen är det lagerbyten i manskineriet i förebyggande syfte som också är gjort, trodde att den skulle vara i gång i förra helgen, men då killen som hade den innan sade att den inte var uppdaterad beställlde jag 02 rullar till den och det var ju helt fel...så förhoppnings vis är den på benen i helgen som kommer i stället om postverket behagar att göra sitt.....
är det den mjuka husan med endurofjädringen??Supermoto skrev:Lasse R köpte du den av gissar jag!? Tog du bort det systemet för? Det var ju skitfränt![]()
Hojen är väl minst sagt välkörd men även väl omhändertagen, Lasse vet vad han sysslar med (vad jag vet)![]()
Det jag kan komma på är att gaffeln sett ut att vara väldigt mjuk när han kört den, det är kanske nåt att se över framåt våren...
Pingis skrev:Min motard 2005
..om man nu vågar berätta att man åker 2-takt så
blir det samma som 2004 men med svampig koppling
och trasigare plast.
Supermoto skrev:Lasse R köpte du den av gissar jag!? Tog du bort det systemet för? Det var ju skitfränt![]()
Hojen är väl minst sagt välkörd men även väl omhändertagen, Lasse vet vad han sysslar med (vad jag vet)![]()
Det jag kan komma på är att gaffeln sett ut att vara väldigt mjuk när han kört den, det är kanske nåt att se över framåt våren...
psykomotard skrev:blir väl min ögonsten!
![]()
nogge87 skrev:åfyfan va vidrigt framlyse, mår illa
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |