Din Mamma!

BostonGurka

Bannad
Gick med
27 Mar 2006
Hoj
Anonym
Carola Häggkvist har varit i ett land på jordens näst största kontinent, där en stor del av människorna
har en lågreflekterande kroppsyta, och köpt en ny bebis.

Om du fick välja mamma, skulle du då välja att växa med en hysterisk, överårig, ensamstående mamma
med förvrängd verklighetsuppfattning?
bild-41.jpg
Och bli påtvingad hennes osunda fetisher?
zoeskor-642x920.jpg

Last edited:
Om valet stod mellan henne och dig så skulle jag välja den kristna tanten 8 dagar av sju.

Vad roligt för Carola, jag har förvisso inte sett barnet men hoppas att hen får en genusneutral uppväxt.

Vad roligt för Carola, jag har förvisso inte sett barnet men hoppas att hen får en genusneutral uppväxt.
Jo tjena...
Hittar bara en liten bild, men i den tryckta DN var en stor bild där hon laddat upp med prylar till ungen. ALLT i rosa.
NYcarola_166.jpg
Tycker faktiskt genuskonservativa är mer tragiska än "kön-är-en-konstruktion"-människorna.

Don't get me started BostonGurka... :gnissla

Att bli adopterad av Carola känns som ett lyxproblem efter torsdagens avsnitt av Lyxfällan med 29-åriga Sky "Ööööhh jag har inget jobb men tycker jag är värd att bränna pengar och köpa 64 bilar" och sambon Emelie OCH tre stackars ungar på det - egenproducerade dessutom, DET kostar ju inga pengar. :tummenupp

Vissa barn får per default sämre utgångsläge än andra. Utan att lägga någon speciell värdering i vare sig Carola, hennes livsåskådning eller val av barnanskaffande, har nog Carolas unge precis fått 1000 % bättre förutsättningar än vad Sky och Emelies ungar någonsin kommer att få.

Att Carola sedan spontant får mig att tänka på citatet "Hjulet-snurrar-men-hamstern-är-död" är en annan femma. :död Det är det många som får mig att tänka förresten, men det är svårt att vara ödmjuk när man är bäst. :3freak

Last edited:
Jag tyckte det var skoj när hon hälsade på sitt jordbävningsdrabbade fadderbarn.
Hon tog med en present.
En flaska parfym.

Men som Jonathan Unge sa:
"Hon kan ju ha den som tändvätska när hon kremerar sina döda föräldrar."

Att Carola sedan spontant får mig att tänka på citatet "Hjulet-snurrar-men-hamstern-är-död" är en annan femma. :död Det är det många som får mig att tänka förresten, men det är svårt att vara ödmjuk när man är bäst. :3freak

Hon är garanterat smartare än den genomsnittliga Vikingline-passageraren. Förmodligen även smartare än den genomsnittlige sporthojs-anhängaren. :hihi

He he jag såg också programmet med sky.
Hade mina föräldrar döp mej till sky så hade jag bytt namn.

Men åter till ämnet. Jag tvekar inte en sekund på Carola som morsa. Hon har ekonomin, hon verkar ha känslor och är ganska vettig. Förutom det där Jesus dravlet. Men fördelen är att med Jesus så blir det ingen i mjukisbyxor och gula blend som jag får betala för hela livet.

Sonen Amadeus lär bli överlycklig när Rinkeby flyttar in.

Nu kanske jag ska vara tyst men jag öppnar käften endå.
Rinkeby är en förort till sthlm. Den orten finns kvar och flyttar inte.
Hennes barn kommer från något annat land och troligtvis heter inte barnet rinkeby.

Ta ett extra paket gula blend idag och fundera på ditt uttalande.

Jag kanske är trög, men vad har en film med ett misslyckat lyft att göra i denna tråd?
Fel postat?

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...