Din Hojmodell 2004!

Så vad kör ni med i år?

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .
Tom Byron skrev:
Du spammar ju din egen tråd om ålder å crap, tant det blev du över 25 nu går det bara utför, ta bort handväskan från styret så håller du dig ung några år till... :arsele

:kär

TIll ämnet. jag åker nog HUSABERG :Bugar

FYI, så skriver jag vad jag vill i MIN tråd, likväl som du spammade sönder din egen på sida ett! ;-)
Förresten, blir inte du 30 snart? :arsele
Å det finns ingen tjej som uppehåller sig här, som skulle kunna ens närma sig att bli kallad "tant"! (puss Vera! )

Å hur kommer det sig att du har blivit så anti KTM nu då? För bara ett tag sen tyckte du att det var det absolut bästa hojvalet! ;-)

Och pollen talar för sig själv, KTM rulez!!!!

Last edited:
Det är en principsak, nästa år då jag åker HONDA så ska jag spöa alla Husaåkare styggt men säg inget till någon *viskar* :arsele

Jag e inte anti KTM, dummar mig mest. Försöker intala mig själv att jag inte bytt bort mig :hihi

Wheeliegirl skrev:
FYI, så skriver jag vad jag vill i MIN tråd, likväl som du spammade sönder din egen på sida ett! ;-)
Förresten, blir inte du 30 snart? :arsele
Å det finns ingen tjej som uppehåller sig här, som skulle kunna ens närma sig att bli kallad "tant"! (puss Vera! )

Å hur kommer det sig att du har blivit så anti KTM nu då? För bara ett tag sen tyckte du att det var det absolut bästa hojvalet! ;-)

Tom Byron skrev:
Jag e inte anti KTM, dummar mig mest. Försöker intala mig själv att jag inte bytt bort mig :hihi
Appappapp!!! Krävs ingen övertalning! Det är ju redan bevisat! Lill-Husan spöade KÅTEÄMM och din Husa spöar lill-Husan!!! :fakta

:kär

Ghost skrev:
Så länge som det är jag som ÅKER på lillhusan så får den spö av alla... :crash

:3freak
BAAAAH! :arsele Vi pratar RIKTIGA förare här, Spökskrälle, inte gubbar med keps som finåker!!! :tuttar

Men haaaallååååå! :fatta!

Spam-king och Queen, :hihi

sluta förstör min fina Poll med massa trams nu!!!

(Spamma kan ni väl fortsätta göra i Heda-spam-pimptråden! :D )

Wheeliegirl skrev:
Men haaaallååååå! :fatta!

Spam-king och Queen, :hihi

sluta förstör min fina Poll med massa trams nu!!!

(Spamma kan ni väl fortsätta göra i Heda-spam-pimptråden! :D )

Oops... Busted... :brinnerup

F'låt ska genast flytta ut... :)

frågan (pollen) är ställd, vad kör du i år?!

menas det just nu eller?!
just nu är det halsduk och isdäck på 250in :kär i skogen!!!

,fast vill ju köra motard inomhus egentligen :)

kør vel lite gate og enduro med katomèn :) sen blir det cross og moooooootard med CR500AF :banana :banana

I år är det KTM660 som gäller ska bli intressant och se vad man tycker om den.

Sporthoj?

Trodde detta var ett forum för sporthojar??? :va

Snart får Swedie döpa på det till Skogshoj.com. Jag saknade många märken i pollen. Ducati, Triumph, Agusta mm. :tummenner

Nu riskerar jag nog att få många kommentarer från skogstrollen, men det är ok.

Back