Evil_Henke
Nyrakad pung!!
K:anske T:ill M:ål 660!! 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tom Byron skrev:Du spammar ju din egen tråd om ålder å crap, tant det blev du över 25 nu går det bara utför, ta bort handväskan från styret så håller du dig ung några år till...![]()
![]()
TIll ämnet. jag åker nog HUSABERG![]()
Wheeliegirl skrev:FYI, så skriver jag vad jag vill i MIN tråd, likväl som du spammade sönder din egen på sida ett! ;-)
Förresten, blir inte du 30 snart?![]()
Å det finns ingen tjej som uppehåller sig här, som skulle kunna ens närma sig att bli kallad "tant"! (puss Vera! )
Å hur kommer det sig att du har blivit så anti KTM nu då? För bara ett tag sen tyckte du att det var det absolut bästa hojvalet! ;-)
Appappapp!!! Krävs ingen övertalning! Det är ju redan bevisat! Lill-Husan spöade KÅTEÄMM och din Husa spöar lill-Husan!!!Tom Byron skrev:Jag e inte anti KTM, dummar mig mest. Försöker intala mig själv att jag inte bytt bort mig![]()

Yasha skrev:din Husa spöar lill-Husan!!!![]()
![]()

BAAAAH!Ghost skrev:Så länge som det är jag som ÅKER på lillhusan så får den spö av alla...![]()
![]()
Vi pratar RIKTIGA förare här, Spökskrälle, inte gubbar med keps som finåker!!! 
Yasha skrev:BAAAAH!Vi pratar RIKTIGA förare här, Spökskrälle, inte gubbar med keps som finåker!!!
![]()

Wheeliegirl skrev:Men haaaallååååå!![]()
Spam-king och Queen,![]()
sluta förstör min fina Poll med massa trams nu!!!
(Spamma kan ni väl fortsätta göra i Heda-spam-pimptråden!)
Wheeliegirl skrev:Men haaaallååååå!![]()
Spam-king och Queen,![]()
sluta förstör min fina Poll med massa trams nu!!!
(Spamma kan ni väl fortsätta göra i Heda-spam-pimptråden!)
i skogen!!!

CR500AF skrev:kør vel lite gate og enduro med katomènsen blir det cross og moooooootard med CR500AF
![]()
![]()

TomK skrev:Den brutalaste KTM:en på denna sida EM-cirkusen(
)
QUOTE]
farmerlip skrev:Kan vi inte hjälpas åt att spara detta uttalande, för senare bevisning när det är torr och varm asfalt?![]()
TomK skrev:Den brutalaste KTM:en på denna sida EM-cirkusen(
)
QUOTE]
Jag kommer komma ihåg det.![]()
farmerlip skrev:Kan vi inte hjälpas åt att spara detta uttalande, för senare bevisning när det är torr och varm asfalt?![]()
TomK skrev:Den brutalaste KTM:en på denna sida EM-cirkusen(
)
QUOTE]
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |