Din favoritomkörning

Tycker nog att Rossis på Lorenzo är jäkligt svettigt. Den ser kanske inte mest ut för världen men i lite slowmotion och så ser man hur ofantligt på gränsen det var.

Ingen som kan hitta en bra version av klippet där Biaggi "tränger" Rossi av från banan, för att i nästa kurva köra om Biaggi och peka finger mitt i kurvan? :yoparty

Last edited:
[YOUTUBE-ID]tJC6q5_LtSI[/YOUTUBE-ID]
Jag satt bara och väntade på att just den skulle dyka upp. Undrar va fan de tänkte när han kom mitt emellan dem? :D

ca 45 sek in i klippet [YOUTUBE-ID]sfPM77TsGaA&feature=channel#t=0m45s[/YOUTUBE-ID]
Rossi tar Stoner pa insidan i korkskruven, L-Seca GP 2008:tummenupp
Den omkörningen är inte snygg men jävlig djärv, Rossi håller ju på att skicka av Stoner efter gruskörningen. :gnissla

Last edited:
OK, jag sitter på vinnaren. Dessvärre har jag aldrig hittat ett klipp på tuben. MEN, Chris Vermuelen, kör om Toseland, PÅ CURBSEN, ASSEN, SBK 2004, race 2. Han gör det 2 ggr, rakt över curbsen, fullt nerlägg i 200! Kommentatorerna fattar inte ens vad som hände första gången! Andra gången spricker högtalarna av deras vrål :tummenupp

Orkar inte leta upp klippet men Elias bromsar förbi typ 4-5 förare på två kurvor! Tror det var 05 eller 06!

Sen tycker jag Bradley Smiths på Valencia över curbsen på sista varvet var riktigt skön och tycker han borde få vunnit efter den!

[YOUTUBE-ID]B0RuvexHnDo[/YOUTUBE-ID] Mja vadå. frågas ju efter MIN favvo, ska med allt för vad jag är värd försöka "klippa ihop assenklippet" har ju racet på datorn.. aldrig gjort, men måste testa :gnissla

Notera när jag vinkar till greven :tummenupp

OK, detta är en dag då historia skapats! Jag har lyckats, med en MAC, som jag knappt vet vart musen sitter. Lyckats klippa ihop och lägga ut assen racet på tuben!! DE NI!!!! :banana

Kvalitén är skit, men ändå :)

[YOUTUBE-ID]eOj4p61FH5c[/YOUTUBE-ID]

OK, detta är en dag då historia skapats! Jag har lyckats, med en MAC, som jag knappt vet vart musen sitter. Lyckats klippa ihop och lägga ut assen racet på tuben!! DE NI!!!! :banana

Nice, riktigt grymt.

[YOUTUBE-ID]eOj4p61FH5c[/YOUTUBE-ID]
Hårigt kört av Hemulen.

Favorit vette fan, det är svårt, men det här från Elias är ju GRYM!
Tar 2st i inbromsningen (Rossi och KRJ) och med ett fint littet uppställ också... :tummenupp

http://www.youtube.com/watch?v=MCRSlwiHbdY#t=1m03s

He rode like a devil sa Rossi :tungan

Last edited:
Videoklippet är inte längre tillgängligt på grund av ett upphovsrättsanspråk från Dorna Sports.

Verkar som att Dorna städar på tuben, flera gamla klassiker är borta.