Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Varmrökt lax, nypotatis och kall spenatsås![]()
låter yberäckligt 
Det är godare än det låterkall spenatsåslåter yberäckligt
Bild är varmt välkommen![]()
En najs stek med någon form av vitlök, nypotatis och bernaisås. Och redbull till det så klart!
Skönt att det finns fler än jag som är beroende.![]()
Mm, synd att man måste äta så jäkla många bitar för att bli mätt bara..Sushi är skitgott, liksom mycket annat. Men det finns få saker som slår en riktigt fin köttbit!![]()
![]()

Jag skulle just säga att det beror på vilket humör man är på. Men när jag såg palten så kan jag ju inte annat än hålla med. Det är fan det godaste och det är något som jag aldrig lessnar på som jag kan göra med pizza och hamburgare.The one and only; Pitepalt:
![]()
Jag brukar beställa en lax, en tonfisk och resten räkor. Min favorit är nog däremot den rullen som inte har något sjögräs runt sig. Det kanske är psykologiskt eftersom jag inte vet om det är samma mellan olika restauranger men den är alltid helt vansinnigt smarrig.
The one and only; Pitepalt:
![]()
Kroppkakor och ölandskroppkakor är grymt gott och har ätit en del av dom.... Och favoriten är nog den sistnämnda... men är det någon skillnad på pitepalt?
Ölandsvarianten är väl liksom pitepalten gjord på rå potatis, men man pular även i lök och kryddor. Pitevarianten erbjuder endast den rena paltsmaken (med smörbrunn å lingonsylt såklart).Kroppkakor och ölandskroppkakor är grymt gott och har ätit en del av dom.... Och favoriten är nog den sistnämnda... men är det någon skillnad på pitepalt?
The one and only; Pitepalt:
![]()
En najs stek med någon form av vitlök, nypotatis och bernaisås. Och redbull till det så klart!
Skönt att det finns fler än jag som är beroende.![]()

Hett tips: komplettera tacos med rödbetssallad. Så försvenskat det blir men passar perfekt till. Allvarligt. dont knock it til youve tried it

Senast jag åt tacos så hade vi banan till. Förbannat gott. Har aldrig hört talas om det förut men från och med nu så är det ett måste.
|
Steve McQueens Scott Squirrel till salu
Detta Scott Flying Squirrel... |
|
|
|
Dags för Strängnäs Bike Show!
Sista lördagen i augusti är... |
|
|
Bikeweekend på Kjula denna helg
Den 22-23 augusti är det da... |