Din Avatar

Jag var allmänt less å förbannad på min j__la skräpdator :argpådato

Men nu är allt frid och fröjd när jag sitter vid min nya burk :tummenupp Hmm, kanske dags att byta avatar m.a.o...

Hade homer simpson innan men jag tänkte vara lite "cool" som dom andra här inne och ha mig själv på bild.
Hade först en bild där jag fan såg ut som en häst(och fortfarande gör) och nu har jag en där jag lite mindre ser ut som en häst.

För att jag verkligen älskar din mamma. Ja, just du. Du som läser detta, ja. Det är din mamma avataren handlar om.
Precis; din mamma.

saltvatten skrev:
För att jag verkligen älskar din mamma. Ja, just du. Du som läser detta, ja. Det är din mamma avataren handlar om.
Precis; din mamma.
Det är ok, du kan ta henne. :brynad

Edit: Förutsatt att du tar hand om hennes bil också, den vill jag inte se fler gånger.

Jag valde min avatar för att jag tyckte den var söt. Och rolig. Mest rolig. Den gör mig glad. :)

/L.ättroad

Sångaren i Disturbed, jag avgudar Disturbed, och bilden var helt enkelt bra. Varför jag har tomteluvan kvar vet jag inte. Har helt enkelt inte tänkt på att ta bort den.

Itacha75 skrev:
Sångaren i Disturbed, jag avgudar Disturbed, och bilden var helt enkelt bra. Varför jag har tomteluvan kvar vet jag inte. Har helt enkelt inte tänkt på att ta bort den.
Jag har hela tiden trott att det var du.

sEiKo skrev:
Jag har hela tiden trott att det var du.

Du är inte den första som säger så. Hade det varit jag hade det inte funnits någon med normal hörsel och livsglädje i närheten. :tummenupp

*/ ?>
Nyheter
Stark Future tredubblar omsättningen

Barcelona, Spanien – april ...

Harley-Davidson lanserar RIDE

Pressrelease från Harley-Da...

KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Back