Din Avatar

Jag var allmänt less å förbannad på min j__la skräpdator :argpådato

Men nu är allt frid och fröjd när jag sitter vid min nya burk :tummenupp Hmm, kanske dags att byta avatar m.a.o...

Hade homer simpson innan men jag tänkte vara lite "cool" som dom andra här inne och ha mig själv på bild.
Hade först en bild där jag fan såg ut som en häst(och fortfarande gör) och nu har jag en där jag lite mindre ser ut som en häst.

För att jag verkligen älskar din mamma. Ja, just du. Du som läser detta, ja. Det är din mamma avataren handlar om.
Precis; din mamma.

saltvatten skrev:
För att jag verkligen älskar din mamma. Ja, just du. Du som läser detta, ja. Det är din mamma avataren handlar om.
Precis; din mamma.
Det är ok, du kan ta henne. :brynad

Edit: Förutsatt att du tar hand om hennes bil också, den vill jag inte se fler gånger.

Jag valde min avatar för att jag tyckte den var söt. Och rolig. Mest rolig. Den gör mig glad. :)

/L.ättroad

Sångaren i Disturbed, jag avgudar Disturbed, och bilden var helt enkelt bra. Varför jag har tomteluvan kvar vet jag inte. Har helt enkelt inte tänkt på att ta bort den.

Itacha75 skrev:
Sångaren i Disturbed, jag avgudar Disturbed, och bilden var helt enkelt bra. Varför jag har tomteluvan kvar vet jag inte. Har helt enkelt inte tänkt på att ta bort den.
Jag har hela tiden trott att det var du.

sEiKo skrev:
Jag har hela tiden trott att det var du.

Du är inte den första som säger så. Hade det varit jag hade det inte funnits någon med normal hörsel och livsglädje i närheten. :tummenupp

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT