Diktator på Eniro

IronMike skrev:
2050669 "Många dog. Men judarna kontrollerar all media, och självklart målas nazisterna upp som de allra värsta..."

Skrivet med både ironi och en gnutta sanning.

Har ni hört talas om David Erwing ?? :7peta -mkt intressant och objektiv bedömning. Han tar upp en del tabu..."som man inte får prata om", självklart skall någon stackars jude ta illa upp och anmäla honom för hets mot folkgrupp, trots att han är opolitisk proffessor. Han gjorde vissa upptäkter i just "antalet döda" i koncentrationsläger. Visst, miljoner människor omkom. Han förnekar inte förintelsen, men han presenterade siffror som var lägre än vad media påstår....

Tillbaks till ruta 1. Vilka äger media ?

:4skrika
Vad yrar nu du om ? Är det utrotningsförnekaren och historierevisionisten David Irving du syftar på ? Vi kan ta bort judarna om du vill, men det gör inte siffrorna mycket snyggare.

Kryp nu tillbaka under den sten du kom ifrån och runka vidare till Die Fahne Hoch.

RedBaron skrev:
2050695 Vad yrar nu du om ? Är det utrotningsförnekaren och historierevisionisten David Irving du syftar på ? Vi kan ta bort judarna om du vill, men det gör inte siffrorna mycket snyggare.

Kryp nu tillbaka under den sten du kom ifrån och runka vidare till Die Fahne Hoch.
En till omedveten medborgare som sagt sitt.. Du är styrd och kontrollerad. Utan egen vilja att ens förstå att det finns andra fakta.

:argpådato

IronMike skrev:
2050747 En till omedveten medborgare som sagt sitt.. Du är styrd och kontrollerad. Utan egen vilja att ens förstå att det finns andra fakta.

:argpådato
Jahadu, bara för att man inte hoppar på ditt antisemitiska förnekelsetåg så är man styrd och kontrollerad :rofl

Om du inte noterat det så handlade diskussionen om något annat innan du kidnappade den med ditt hjärteämne. Visst kan man diskutera om siffrorna från judeutrotningen är äkta eller uppblåsta, men inte med argument från ett pucko som fällt följande citet:

"...more women died on the back seat of Edward Kennedy's car at Chappaquiddick than ever died in a gas chamber in Auschwitz.""

Visst finns det många judar som har makt över finans och media, men de överskuggas av en annan, större grupp: svenskar.

IronMike skrev:
2050669

Har ni hört talas om David Erwing ?? :7peta -mkt intressant och objektiv bedömning.

Du framstår bara som mer och mer obehaglig för varje inlägg du gör. Det finns absolut ingen seriös forskare som tar David Irving på det minsta lilla allvar.

RedBaron skrev:
2050774 Jahadu, bara för att man inte hoppar på ditt antisemitiska förnekelsetåg så är man styrd och kontrollerad :rofl

Om du inte noterat det så handlade diskussionen om något annat innan du kidnappade den med ditt hjärteämne. Visst kan man diskutera om siffrorna från judeutrotningen är äkta eller uppblåsta, men inte med argument från ett pucko som fällt följande citet:

"...more women died on the back seat of Edward Kennedy's car at Chappaquiddick than ever died in a gas chamber in Auschwitz.""

Visst finns det många judar som har makt över finans och media, men de överskuggas av en annan, större grupp: svenskar.
Läs mellan raderna, jag är inte helt allvarlig men jag är inte helt oseriös heller,. Man ska få väcka debbat utan att vara politiskt korrekt, jag är varken eller.

:)

När alla tycker samma sak.. Så måste någon tycka annorlunda.

IronMike skrev:
2050787 Läs mellan raderna, jag är inte helt allvarlig men jag är inte helt oseriös heller,. Man ska få väcka debbat utan att vara politiskt korrekt, jag är varken eller.

:)

När alla tycker samma sak.. Så måste någon tycka annorlunda.
Nej tack, det är illa nog att läsa raderna.

RedBaron skrev:
2050620
Å andra sidan kan man säkert räkna upp Stalins siffror på om man tar med alla utrensningar, arbetsläger osv. Siffran 50 miljoner har jag sett, men om den är sann vet jag inte.

De riktiga siffrorna för offrena för Stalins terror kommer vi nog aldrig att få veta, till skillnad från nazisterna som dokumenterade allting mycket noga är arkiven i öst ofullständiga. Anne Applebaums siffror för Gulag är drygt 2.5 miljoner döda men den baseras på ofullständigt arkivmaterial. Till detta kommer alla avrättningar under tex Yezovshinan, döda under folkdeporteringar osv. Samt om man vill räkna in de stora svältkatastroferna 1932-33 på Stalins konto eller inte. Allt som allt blir siffran iaf inte lägre än 5 miljoner, men knappast högre än 20. Nånstans däremellan.

De döda under andra världskriget räknas aldrig in annat än av propagandamakare.

RedBaron skrev:
2050620 Det var låga siffror, var kommer de ifrån ? I kriget mellan Tyskland och Sovjet dog 22 miljoner ryssar. Vem räknas som ansvarig för deras död, Hitler eller Stalin ?

7,5 miljoner Tyskar dog under kriget. Lägg till miljontals judar och alla dödade i de länder som Tyskland angrep och vi hamnar långt över 11 miljoner.

Å andra sidan kan man säkert räkna upp Stalins siffror på om man tar med alla utrensningar, arbetsläger osv. Siffran 50 miljoner har jag sett, men om den är sann vet jag inte.

Jag var lite oklar,
det var folkmorden i egna landet jag räknade, dvs hur många Hitler och Stalin mördade i sina egna länder i utrensningar, arbetsläger, koncentrationsläger m.m, inte via krig.

Det finns många olika siffror, i Stalins fall mellan 10-60 miljoner döda,
i Hitlers fall runt 11 miljoner.

Skillnaden är att alla vet vet vad Hitler gjorde, men dom flesta vet inte vad Stalin gjorde. Eller så vet dom men bryr sig inte för det var inga personer av intresse för dom som vart mördade.

Och sen så som judarna spelar på det, "vi ska aldrig glömma" "aldrig igen" oj vad synd det var om oss. Och nu gör dom detsamma mot palestinier.

RedBaron skrev:
2050799 Nej tack, det är illa nog att läsa raderna.
Vill du veta nåt mellan raderna då, tar Robert Aschberg som exempel? ;)

Hans farfar kom loss från ett arbetarläger (jude..) officerarna kalla honom för Aschberg, som i folkmun i tyskland är "stjärtberg", Asch är slang för röv....

På papprena bär han kom till sverige som emigrant stod det "aschberg", och det är namnet än idag =)

jannewall skrev:
2050807 Jag var lite oklar,
det var folkmorden i egna landet jag räknade, dvs hur många Hitler och Stalin mördade i sina egna länder i utrensningar, arbetsläger, koncentrationsläger m.m, inte via krig.

Det finns många olika siffror, i Stalins fall mellan 10-60 miljoner döda,
i Hitlers fall runt 11 miljoner.

Skillnaden är att alla vet vet vad Hitler gjorde, men dom flesta vet inte vad Stalin gjorde. Eller så vet dom men bryr sig inte för det var inga personer av intresse för dom som vart mördade.

Och sen så som judarna spelar på det, "vi ska aldrig glömma" "aldrig igen" oj vad synd det var om oss. Och nu gör dom detsamma mot palestinier.
11 miljoner i Tyskland ? Undantaget stridande och civila som dog vid krigshandlingar ? Har du någon källa ?

jannewall skrev:
2050807

Jaha, vem vet inte att Stalin var skuld till miljontals människors liv? Snacket om vem som var värst för han dödade x miljoner fler människor än vad y gjorde blir bara löjlig. För mig är det tillvägagångsättet, målmedvetenheten och den utstuderade djävulskhet som nazisterna genomförde sina aktioner med som saknar motstycke i historien. För mig finns det en skillnad i att sätta folk på straffarbete/deportering och att massdöda dem i dödsfabriker.

IronMike skrev:
2050811 Vill du veta nåt mellan raderna då, tar Robert Aschberg som exempel? ;)

Hans farfar kom loss från ett arbetarläger (jude..) officerarna kalla honom för Aschberg, som i folkmun i tyskland är "stjärtberg", Asch är slang för röv....

På papprena bär han kom till sverige som emigrant stod det "aschberg", och det är namnet än idag =)
Röv heter Arsch på tyska, Aschberg är en släkt som funnits bra mycket längre. Du är pinsam.

Chris Ash skrev:
2050815 Jaha, vem vet inte att Stalin var skuld till miljontals människors liv? Snacket om vem som var värst för han dödade x miljoner fler människor än vad y gjorde blir bara löjlig. För mig är det tillvägagångsättet, målmedvetenheten och den utstuderade djävulskhet som nazisterna genomförde sina aktioner med som saknar motstycke i historien. För mig finns det en skillnad i att sätta folk på straffarbete/deportering och att massdöda dem i dödsfabriker.
Just den där biten med systematisk och industriell utrotning av hela folkslag/folkgrupper ger en helt annan dimension av ondskan.

RedBaron skrev:
2050827 Just den där biten med systematisk och industriell utrotning av hela folkslag/folkgrupper ger en helt annan dimension av ondskan.
"nollrasism" :yoparty

:rofl

McB skrev:
2048210 Ja, samma sak där. Hade jag haft en bild på Adolf Hitler hade det blivit ett jävla liv. Nu är det knappt någon som bryr sig.
Jag hade en jätterolig bild på en ungdom från Landskrona som avatar en gång.
Det funkade bättre än förväntat, det gick hem i stugorna så att säga.
Hä, hittade en av trådarna: http://sporthoj.com/forum/showthread.php?t=85157
IronMike skrev:
2050688Flertalet mediajättar i sverige ägs/kontrolleras av judar.
Jasså, vilka är "mediajättar" och vilka av dom kontrolleras av judar?
Jag tror säkert att du vet och inte bara svamlar så förklara för mig, snälla.

Last edited:
*/ ?>
Nyheter
Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Back