Diktator på Eniro

IronMike skrev:
2048291 :huvet

Ingen som förstår vad jag menar.. men ok. nevermind. jag säger inte att jag sympatiserar med honom, men i vissa avseenden så beundrar jag hans taktiska drag och känsla för att ta makt.. samt att han fick landet på fötter efter en djup svacka, har fortfarande släktingar i livet som fick uppleva uppsvinget, massor arbeten, bättre ekonomi etc. det hade int behövt blivit ett krig i slutändan....

:4skrika

Du kanske skulle ta och läsa på lite om vad Hitler egentligen hade för sig. Hans åsikter tillsammans med den politik han förde hade bara kunnat sluta på det sätt det gjorde; med världskrig.

http://sv.wikipedia.org/wiki/Adolf_Hitler

IronMike skrev:
2048301 Kanske, kanske inte .. jag anser iaf att han var en duktig talare. Tog makten genom taktiska drag osv. Vem som helst kan inte klättra upp på det sättet.

Fan ni låter som ett gäng afa-anhängare/kommunister hela gänget, kom igen nu. Man kan väl snacka utan pajkastning..

Jag är inte nazist för att jag tycker att han hade somliga egenskaper...

Hitlers smartaste drag var att samarbeta med komunisterna som var en av hans största fiender.

PS. Jag är kapitalist, det vet du :D Ds.

Rohlen skrev:
2048299 De var inte allierade i ordets rätta bemärkelse, de gjorde en uppgörelse som gav Tyskland västra Polen och Baltikum och östra Polen till Sovjet. Samt att de skrev en ickeangreppspakt.

Vi kan kalla det för "ickeangreppspakt" om du vill, du fattar vad jag menar.

IronMike skrev:
2048305 Haha, vi e på samma sida ;)

....men om man ska föredra diktator då, höger eller vänster?

:hihi

Svår fråga, verkligen en svår fråga. Men lova att inte rösta rött i september :) iaf.

Kleiv skrev:
2048304 Hitlers smartaste drag var att samarbeta med komunisterna som var en av hans största fiender.

PS. Jag är kapitalist, det vet du :D Ds.

Vi kan kalla det för "ickeangreppspakt" om du vill, du fattar vad jag menar.
Spelar egentligen ingen roll, var inte meningen att märka ord.

Kleiv skrev:
2048309 Svår fråga, verkligen en svår fråga. Men lova att inte rösta rött i september :) iaf.
Jag röstar blått...om jag ska välja det minst-sämsta. Skulle vilja starta ett eget parti, med proffesionella människor, inga lekmän som endast blivit folkvalda utan grunder.

Man kan ju bli folkvald med ett fint leende ... men kunskap om ekonomi etc är tydligen inget som behövs.

*suck*

Uppskattar den borgerliga ideologin, men jag skulle vilja fila till massor detaljer.

McB: Jag skulle hellre sett att du har en roligare bild som avatar istället för den hemska du har nu.

Denna bild skickade jag till min flickvän imorse i ett mail med titeln "En helt vanlig dag i Compton".

En%20helt%20vanlig%20dag%20i%20Compton.jpg

Kleiv skrev:
2048318 McB: Jag skulle hellre sett att du har en roligare bild som avatar istället för den hemska du har nu.

Denna bild skickade jag till min flickvän imorse i ett mail med titeln "En helt vanlig dag i Compton".

En%20helt%20vanlig%20dag%20i%20Compton.jpg
Vad har du för merca ?

Haha likadan nyckel som jag har.. likadan mobbe, samma c.vitamin, samt chiliröd samsung :D :tummenupp och nescafe lyx :rofl ehm gansk lik breitling upp till höger med

Last edited:
Aså min tjej garvade ihjäl sig. Det är ett internskämt oss två imellan att jag alltid tar kort på min frukost och idag så blev det Compton edition med alla tillbehör.

Bling bling :)

Kleiv skrev:
2048328 Aså min tjej garvade ihjäl sig. Det är ett internskämt oss två imellan att jag alltid tar kort på min frukost och idag så blev det Compton edition med alla tillbehör.

Bling bling :)
Hahahaha :yoparty

*/ ?>
Nyheter
Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Back