Dexterfinal

Sjuuuuukt bra var s04! 3:an var inte i närheten. Tyckte denna var mer "mogen" på nåt sätt, mer välgjort och bättre helt enkelt.
Hoppas också på att han blir en galning nu :)

Håller med om att S04 var riktigt riktigt bra, var verkligen helt oförberedd för slutet och det ska bli väldigt intressant att se vad som händer härnäst.

sista avsnittet var grymt, blir väldigt spännande att se hur nästa säsong kommer att börja!
synd att trinity fick tag i snygga rita </3

sista avsnittet var grymt, blir väldigt spännande att se hur nästa säsong kommer att börja!
synd att trinity fick tag i snygga rita </3

Alltid synd när vackra damer går till spillo, men jag måste erkänna att jag har tröttnat lite på hennes helylle-tillvaro som hindrar underbart bestialiska mord...som tidigare nämnt, störa med att ringa så fort det rör på sig. Lite Ernst Kirchsteiger över det hela...

Dock blir det ju intressant hur de löser det med barnen nästa säsong. Hoppas bara inte de blir det uppenbara hindret, utan att de tänker steget längre.

Hehe, skräckscenariot är att även Rita ska ploppa upp i tid och otid precis som Harry, i hans "syner".
Dexter ska precis hugga ihjäl en 100 kilos familjemördare när Rita kommer: "Dexter, did you remember to pick up the kids? Have you prepared the formula? Changed the diapers?" etc. etc.:död

Alltid synd när vackra damer går till spillo, men jag måste erkänna att jag har tröttnat lite på hennes helylle-tillvaro som hindrar underbart bestialiska mord...som tidigare nämnt, störa med att ringa så fort det rör på sig. Lite Ernst Kirchsteiger över det hela...

Dock blir det ju intressant hur de löser det med barnen nästa säsong. Hoppas bara inte de blir det uppenbara hindret, utan att de tänker steget längre.

jo, det har du rätt i, hon hade tendensen att ringa varje gång dexter skulle göra något! blir väldigt spännande å se vad hans syster kommer att säga i s05, eftersom att dexter ''föddes'' eller vad man nu ska säga ... på samma sätt som trinity hade lämnat dexters unge:)

Det lär bli en säsong 5. På tv.com står det "returning series" nämligen.
Detta var bästa säsongen enligt mig.
Har dock lite svårt att fatta att Dexter & Debra verkligen är gifta i verkligheten. Är så inne i serien...:rolleyes:
Tur att jag kan umgås med min egen Dexter till serien är tillbaka. :krama

Vet vi att det var Arthur som dödade Rita?
För övrigt tycker jag nog att S04 var minst lika bra som S01:tummenupp.

Last edited:
Vet vi att det var Arthur som dödade Rita?
För övrigt tycker jag nog att S04 var minst lika bra som S01:tummenupp.

Håller med! Fyran är minst lika bra som ettan var! Höll på att ge upp efter trean som var riktigt kass, tur att man gav S04 en chans! :tummenupp

Hehe, skräckscenariot är att även Rita ska ploppa upp i tid och otid precis som Harry, i hans "syner".
Dexter ska precis hugga ihjäl en 100 kilos familjemördare när Rita kommer: "Dexter, did you remember to pick up the kids? Have you prepared the formula? Changed the diapers?" etc. etc.:död

Hua mig om Rita skall dyka upp som spöke... hon var illa nog när hon levde! :gnissla

Hålla på och försöka ge stackars dexter ett smvete! Skämmes! :mad:

Last edited:
Någon som vet om det blir fler säsonger?

(Californication)

Jajemän, däremot ska dom inte börja spela in nästa säsong förens någon gång nu i april så det man lär få vänta tills hösten för att serien ska börja på amerikansk tv.

Tänkte jag skulle hinna med att påbörja mitt Dexter-marathon nu under påsk, men fan heller, inte en chans :(
Vill verkar få tummen ur och njuta av denna serie/säsong

Back