Dexterfinal

jesseboy

O med veten sär skrivare
Gick med
25 May 2003
Hoj
söker byggprojekt
Jahapp, var det nu det sista Dexter någonsin? (s04e12)
Slutet lämnade ju en med andan i halsen, utan att säga för mkt.
Jävligt bra serie, s03 var väl lite sämre, men på det hela grym.
Någon som hört några rykten?
Blir det fler?
Åsikter?
Synpunkter?
Funderingar?

Write your ass off i så fall.

Som vanligt så vet de inte när de ska sluta i tid utan det ska mjölkas utan dess like. Även Dexter går ju att köra i all evighet men det blir inte kvalité :(
En säsong till sen får de fan ge sig, även om det är en skitbra serie.

tycker det var ett riktigt kasst slut. Skulle vilja sluta kolla på serien nu i ren protest men känner jag mig själv rätt kommer jag inte kunna hålla mig.

Som vanligt så vet de inte när de ska sluta i tid utan det ska mjölkas utan dess like. Även Dexter går ju att köra i all evighet men det blir inte kvalité :(
Så sa jag i slutet av tredje. Fjärde säsongen var ju ett gigantiskt uppsving.

Jag hoppas han blir crazy like a fool nu, typ som han var i första säsongen. Måste ju ändå vara därför dom dödade Rita så dom kunde göra honom galen igen. Annars var det bara dumt för hon var sannerligen en stilig kvinna.

Säsong 1 var strålande, 2:an helt ok. Såg några avsnitt i 3:an, sen fick det vara nog. Fan vad dåligt det blir när de börjar blanda in massa kärlek på kontoret med nya karaktärer som skall hoppa in mitt i allt för att spä på handlingen lite.

Prisonbreak var också bra. S1 och S2, men sen? Nej uuurk.

Sämsta serien någonsin var nog Lost, som aldrig slutade. I vartenda avsnitt var det nån ny dröm eller annat skit.

Jag har alla avsnitt av säsong fyra liggandes, väntandes på mig, ska bli ett riktigt underbart marathon inom snar framtid :)

(((Californication! Det kan man inte spara ihop till ett marathon däremot, måste se alla avsnitt så fort dom blir tillgängliga hehe, och Fringe är kickass också)))

Jag har alla avsnitt av säsong fyra liggandes, väntandes på mig, ska bli ett riktigt underbart marathon inom snar framtid :)

(((Californication! Det kan man inte spara ihop till ett marathon däremot, måste se alla avsnitt så fort dom blir tillgängliga hehe, och Fringe är kickass också)))

Fringe var jag riktigt skeptisk till när jag hörde dawson creek snubben var med men jag blev positivt överraskad! Riktigt bra serie! :tummenupp

Tycker Dexterserien har en förmåga på att dra ut på tråkiga saker som frun, för att sen övergå till en avrättning som är avklarad på 3 sekunder, hoppas på tvärtom nu i 5an :hihi

Tycker Dexterserien har en förmåga på att dra ut på tråkiga saker som frun, för att sen övergå till en avrättning som är avklarad på 3 sekunder, hoppas på tvärtom nu i 5an :hihi

Det är väl lite känsligt att man ska sympatisera med en seriemördare. ;) Det är nog därför de gärna visar andra otäcka saker men Dexters gärningar visas mindre ingående.

Fyfan vilket slut :gråta
Bäst hitils, hoppas de skyndar på med nästa säsong! kan inte vänta:näsblod

Tycker den här säsongen har varit ganska svag vöerlag och finalen var inte så mycket spänningsbärare som besvikelse. Trinity har aldrig känts som en trovärdig "motståndare". Kanske mest för att jag bara ser Tredje klotet från solen framför mig...men det har aldrig fått samma känsla som de tidigare säsongerna.

Hoppas på en rejäl uppryckning till nästa säsong.

Dock hade även Californication säsongsavslut...och det var så in i helvete bra att man frös i soffan. Där kommer det att bli problem att vänta tills nästa säsong!

Tycker den här säsongen har varit ganska svag vöerlag och finalen var inte så mycket spänningsbärare som besvikelse. Trinity har aldrig känts som en trovärdig "motståndare". Kanske mest för att jag bara ser Tredje klotet från solen framför mig...men det har aldrig fått samma känsla som de tidigare säsongerna.

Tycker precis tvärtom, Trinity var den enda trovärdiga.

Att dexter i alla lägen ska svara i mobben för att toffla stör mig något otroligt :huvet

Tycker precis tvärtom, Trinity var den enda trovärdiga.

Att dexter i alla lägen ska svara i mobben för att toffla stör mig något otroligt :huvet

Åh fan... Måste nog säga Skinner ur en mer amerikansk-psykotiskt-massmördar-vinkel.
Men telefonen retade skiten ur mig också i sista avsnittet när man redan satt och var stressad för hans skull.

Dock hade även Californication säsongsavslut...och det var så in i helvete bra att man frös i soffan. Där kommer det att bli problem att vänta tills nästa säsong!

såg sista avsnittet i natt, tungt, båda själva avsnittet men även att man inte har något mer Californication att se på ett tag framöver :brinnerup

Back