Devil slip-on, svensk återförsäljare?

CharlotteE

Ny medlem
Gick med
12 Mar 2010
Hoj
Honda CBR1000RR -08
Någon som vet om det finns någon svensk återförsäljare av Devil slip-on? Har kollat gammal tråd på samma ämne men den hjälpte inte..

Hej!

Kommer inte ihåg om det var från bike trollhättan eller sunbike som jag köpte mitt Devil slipon av, men hör med dom. Har för mig att både kunde få tag på devil.

Just till min hoj var det ett helvette att få tag på Devil. Letade i hela Europa innan jag fick tag på en just i Sverige.. Hade bara tur att de hade en helt ny liggande för de har slutat att tillverka till äldre hojar.

Hoppas du hittar till din hoj! :tummenupp

Stockholms mc-varuhus säljer också devil sist jag kollade:tummenupp

vad jag har hört görs inte devil längre, konkurs kan detta stämma

Vill minnas att det där handlade om någon dispyt mellan Devil USA och Devil i Frankrike. Devil rör tycks fortfarande tillverkas då det är en ständig ström av nya modeller.

Jag mailade till Devil i Frankrike och frågade om db-killers till mina pipor för nåt år sen.

De hänvisade till en ÅF i Finland.
Funkade mkt bra att ta hem grejer via Finland.

Spoonvalley e ju även på hemmaplan:tummenupp

E det du som ska ha den till din eller ska den sitta på den nye familjemedlemmen:yoparty

Tja!

Nej inte till min utan till nya familjemedlemmen :) Jag fick massa härliga grejer (mörkt double-bubble kåpglas från Hotbodies och korta kopplings-och bromsgrepp i svart och rött från Titax) att pimpa min med av Öjje i julklapp så jag är nöjd :)

Du får ju svänga förbi och kolla in hans när han kommit hem igen, den är grym, -härligt med sprillans ny hoj.

*/ ?>
Nyheter
Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Sista dagarna för ”Early Bird”, Gotland Ring Bike Week!

Boka senast lördag 31/1 för...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Back