Deutschland über alles?

evil sibling

Calcatea Bellator
Gick med
7 May 2007
Hoj
R R R [Triple R]
Några kompisar ska åka till tyskland för att köpa sprit... "Hmm, jag behöver ett skinnställ, sånt e ju billigt i tyskland" tänker jag.
Börjar söka på nätet efter lämplig affär i norra tyskland (typ i Lübeck) men inser omedelbart mina begränsningar i det tyska språket... Fattar kort sagt ingenting.:va

Så... Är det nån som har koll på nått schysst ställe i Lübeck-trakten? Gärna nått ställe som har märken man känner till, så jag inte åker dit och bara hittar lederhosen...

Min erfarenhet är att det finns inte så mycket i Lübeck, tyvärr. Man har några mil till Hamburg och då snackar vi annat utbud. I Kiel finns det en Louisbutik precis vid färjeläget men det är allt jag känner till.

Annars så kanske du kan betala någon en 500-hundring för att handla ett skinnställ på plats i Aachen på FC-Moto. Typ mig, eftersom jag åker ner till Krefeld (8 mil från FC-Moto) på Onsdag nästa vecka:tummenupp ! Dom har avsevärt bättre utbud än dom butiker jag varit i i norra Tyskland...

www.fc-moto.de

Shoppa loss:D

Last edited:
Buggen är ju att skinnställ ska man ju helst prova så att allt sitter där det ska

De gör man ju här hemma:D ....

Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...