Deutschland über alles?

evil sibling

Calcatea Bellator
Gick med
7 May 2007
Hoj
R R R [Triple R]
Några kompisar ska åka till tyskland för att köpa sprit... "Hmm, jag behöver ett skinnställ, sånt e ju billigt i tyskland" tänker jag.
Börjar söka på nätet efter lämplig affär i norra tyskland (typ i Lübeck) men inser omedelbart mina begränsningar i det tyska språket... Fattar kort sagt ingenting.:va

Så... Är det nån som har koll på nått schysst ställe i Lübeck-trakten? Gärna nått ställe som har märken man känner till, så jag inte åker dit och bara hittar lederhosen...

Min erfarenhet är att det finns inte så mycket i Lübeck, tyvärr. Man har några mil till Hamburg och då snackar vi annat utbud. I Kiel finns det en Louisbutik precis vid färjeläget men det är allt jag känner till.

Annars så kanske du kan betala någon en 500-hundring för att handla ett skinnställ på plats i Aachen på FC-Moto. Typ mig, eftersom jag åker ner till Krefeld (8 mil från FC-Moto) på Onsdag nästa vecka:tummenupp ! Dom har avsevärt bättre utbud än dom butiker jag varit i i norra Tyskland...

www.fc-moto.de

Shoppa loss:D

Last edited:
Buggen är ju att skinnställ ska man ju helst prova så att allt sitter där det ska

De gör man ju här hemma:D ....

Nyheter
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard