Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hur kom DU fram till detta?(ordet för Människa på engelska, "Man", kommer från Manu)
Säg inte att du har gått på evolutionsmyten...![]()
är Gud och Skaparguden samma entitet? Om ja, varför separera begreppen? Om nej, varför behövs båda om nu Gud kan skapa Skaparguden - varför skapar inte Gud världen istället för Skaparguden?
Jo, de fick mig. Vill du frälsa mig med din.. eh... obestridbara logik?
Är det inräkning hos jehovas igen och du har inte fyllt din kvot så du panikregistrerar dig på forum som du inte har något intresse av för att eventuellt hitta någon klentrogen stackare som du kan värva till din bokklubb?
Patetisk.
Hur kom DU fram till detta?
Tänkte i egna banor, bortom ap-myten?
...
Det enda jag känner till av Jehovas är att de brukar dela ut nån tidning som heter Vakttornet...det är väl i stort sett allt jag känner till om den gruppen!
...
Jaha du... vad gör du här då? 33 miljoner halvgudar säger du. Är inte det hädelse rakt av, 'inga andra gudar jämte mig' och allt sånt. Passa dig så att du inte får en blixt i huvudet eller nåt.
Apropå oändlighet så finns det ett fint litet Einsteincitat du kan googla på mellan bönestunderna.
Nä du som är så smart har väll hittat på en egen religion...3040263Jag är inte direkt kristen, vettu...
Apropå oändlighet så finns det ett fint litet Einsteincitat du kan googla på mellan bönestunderna.
Måhända lite OT, men du vet väl att Einstein var troende? Inte för att det har något att göra med citatet du syftar på, eller ens det här flame-baitet till tråd, men jag kunde inte hjälpa att uppfatta en viss nedlåtande ton i ditt inlägg, rörande religion överhuvudtaget.
Vad f-sen håller NI på med!?
Du uppfattade fel.
Jag har ingenting emot religioner överhuvudtaget, tvärtom hjälper de mängder med människor på flera sätt varje dag och eftersom människor ibland vill ha förklaringsmodeller för den verklighet de lever i så skall de naturligvis få uttrycka dessa.
However, när någon traskar in på ett ickereligiöst forum och som första post producerar dynga, ja då har jag inga problem med att vara nedlåtande mot personen ifråga. Jag hoppas detta var till viss hjälp i detta ditt kvällssurfande.
Har extremt tråkigt?3040347Vad f-sen håller NI på med!?
Vet inte ens hur det känns att vara full...![]()
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |