Detta har varit uppe förr

Rooki

Troligen inte
Gick med
1 Dec 2005
Hoj
Gixxer 1000 K7
Tja

Jag vet att detta har varit uppe förr,, men jag e bara tvungen att skriva av mig lite!

Jag var tillsammans med en tjej i typ 1,5år,,
Men sen gjorde hon saker som man inte gör om man har kille!
Men jag dum som jag var gav henne en ny chans,, va villig att satsa 100procent på oss igen,, va villig att glömma!!!! och det va svårt som fan kan jag ju meddela,,
Sen efter en vecka va allt jättebra å så,, å sen säger HON att jag e för snäll som har tagit tillbaka henne igen,, och att hon inte vet hur hon vill ha det!
jag blev helt knäckt,, jag som har ofrat så jävla mycket på henne,, speciellt kännslomässigt!
så vi gjorde slut,,,
och hon ville ju att vi skulle va kompisar såklart! visst vi kan la försöka tänkte jag!
sen veckan efter så hörde hon inte av sig på 3 dagar! kan värka lite,,, men vi har haft telekontakt minst en gång om dan dom dagarna vi inte träffades!
så jag anade ugglor i mossen,,
jag frågade henne rakt ut,,, har du träffat ngn annan?
ja,, sa hon,, jag frågade vem då? det behöver inte du veta säger hon då! men jag vet vem det e,,, tycke det e konstigt säger jag,,, pga eb av orsakerna att vi gjorde slut va att hon ville hitta sig själv å sån skit,,, och att hon ville va ensamm,,
så jag blev så sne på na att jag höll på att börja lipa,,, men jag höll mig tills jag hade släppt av henne hemma hos henne!! men sen på vägen hem kunde jag inte hålla mig,,, satt å grät hela vägen hem!
så jag tänkte att jag ska skita i henne nu! jag måste annars kommer jag aldrig komma över henne!

så jkag har inte hört av mig till henne på en vecka nu!
men nu börja hon skicka sms å sån skit till mig! å säger att det kanske blir vi två igen å sån skit!
FAN det hjälper mig inte att glöämma henne asså :huvet
jag vet inte vad jag ska göra!!
det e helt oundvikligt att träffa henne ute på puben å de!
det finns inte så många ställen här ju :gnissla
och inte tala om alla gemensamma kompisar,,,,,,
så länge man gör ngt så går det ju bra!
men när man väl börjar tänka på henne så e de kört!!!!!

Undra om nån orkade läsa allt hehe

nu e jag klar iaf :3freak
sov gott

Tre ord grabben. Skit i henne!!!

Hon e fanimej inte värd dig om hon håller på som hon gör!
Låter riktigt svinaktigt om du frågar mig det hon pysslar med.

F-n vad less jag blir på sådana där tjejer som tror att dom kan leka med ens känslor hur som helst :huvet

Henne ska du lägga ner, hon bara leker med dig. Det är ju väldigt bekvämt att leka runt o sen när man tröttnar på det så är det bara att krypa tillbaks.

Fortsätter du med henne kommer du att bli lidande, inget bra kommer ur det.

Rooki skrev:
Tja

Jag vet att detta har varit uppe förr,, men jag e bara tvungen att skriva av mig lite!

Jag var tillsammans med en tjej i typ 1,5år,,
Men sen gjorde hon saker som man inte gör om man har kille!
Men jag dum som jag var gav henne en ny chans,, va villig att satsa 100procent på oss igen,, va villig att glömma!!!! och det va svårt som fan kan jag ju meddela,,
Sen efter en vecka va allt jättebra å så,, å sen säger HON att jag e för snäll som har tagit tillbaka henne igen,, och att hon inte vet hur hon vill ha det!
jag blev helt knäckt,, jag som har ofrat så jävla mycket på henne,, speciellt kännslomässigt!
så vi gjorde slut,,,
och hon ville ju att vi skulle va kompisar såklart! visst vi kan la försöka tänkte jag!
sen veckan efter så hörde hon inte av sig på 3 dagar! kan värka lite,,, men vi har haft telekontakt minst en gång om dan dom dagarna vi inte träffades!
så jag anade ugglor i mossen,,
jag frågade henne rakt ut,,, har du träffat ngn annan?
ja,, sa hon,, jag frågade vem då? det behöver inte du veta säger hon då! men jag vet vem det e,,, tycke det e konstigt säger jag,,, pga eb av orsakerna att vi gjorde slut va att hon ville hitta sig själv å sån skit,,, och att hon ville va ensamm,,
så jag blev så sne på na att jag höll på att börja lipa,,, men jag höll mig tills jag hade släppt av henne hemma hos henne!! men sen på vägen hem kunde jag inte hålla mig,,, satt å grät hela vägen hem!
så jag tänkte att jag ska skita i henne nu! jag måste annars kommer jag aldrig komma över henne!

så jkag har inte hört av mig till henne på en vecka nu!
men nu börja hon skicka sms å sån skit till mig! å säger att det kanske blir vi två igen å sån skit!
FAN det hjälper mig inte att glöämma henne asså :huvet
jag vet inte vad jag ska göra!!
det e helt oundvikligt att träffa henne ute på puben å de!
det finns inte så många ställen här ju :gnissla
och inte tala om alla gemensamma kompisar,,,,,,
så länge man gör ngt så går det ju bra!
men när man väl börjar tänka på henne så e de kört!!!!!

Undra om nån orkade läsa allt hehe

nu e jag klar iaf :3freak
sov gott

En lurig situation, då du ju på nåt sätt är i en beroendeställning...
Du är äkta kär i henne, men kan givetvis inte leva med det som hänt och händer.

SÅ TROTS VISDOMEN: "Älska, glömma och förlåta - det är livets stora gåta"
Så är det inte så enkelt i verkligheten...
Ska du satsa på henne igen får du fråga dig själv hhur mycket du är beredd att ta. Du har ju ett stort sår i hjärtat redan nu.
DET kan ju gå bra, men om det kraschar igen är du ju troligen förlorad...

Thermal skrev:
Henne ska du lägga ner, hon bara leker med dig. Det är ju väldigt bekvämt att leka runt o sen när man tröttnar på det så är det bara att krypa tillbaks.

Fortsätter du med henne kommer du att bli lidande, inget bra kommer ur det.

:fakta

Och bara för att jävlas tillbaka bör du hålla på med nån av hennes kompisar eller nåt så hon vet hur det känns.

Annars så kan jag ta hand om den biten åt dig om du inte vill skita ner dig :hihi

Dumpa henne som en gammal tidning.

Du kommer aldrig lita på henne fullt ut igen.

Du kommer inte ångra dig att du dumpade henne.

Du e ju fan bara 20 bast, du har tid o vaska rent guld. Nöj inte dig med kattguld och silver.

Jag hade vinkat adjö ...Hur som helst kan man inte betee sig och själv orkar man inte hur mycket som helst. Jag hade nog mest varit rädd för att historien skulle upprepat sig om jag tagit tillbaka h*n.

Bara du vet vad du ska göra, tänk bara på hur mycket du själv pallar och vill.

Good luck :)

Som föregående talare: Skit i henne!!
Det kommer att svida ett tag sen är hon bortblåst.. Det finns så mkt bättre kvinnofolk!

Gör ingen halvmissyr nu å smsa å håll på... då tar det bara längre tid!

HenRRik skrev:

Exakct! Bara dumpa henne rätt av. 100%. Inget kramande o lipande o kelande o viskavakompisar o skit. Dumpa henne bara, rätt av. Nu. Direkt.

HenRRik skrev:

Exakt, ett rent avslut. Prata inte i telefon, inget sms, ingen kontakt alls. Kommer att kännas skitjobbigt, men det är det bästa sättet i slutändan.

Helt klart..spring i andra riktningen. Du kommer må skit...inget tvivel om den saken men om du håller på de råd som alla andra redan sagt (dvs noll kontakt..och jag menar NOLL..inga fyllesms eller grattis sms etc) så kommer du att hitta någon som behandlar dig som du förtjänar att behandlas. :pannkyss

Fy fan va gött de e å ha nån att bolla med! det e guld värt att ha sånna som er att rådfråga om sånna här situationer!

ni anar inte hur mycket det betyder!
tack så mycket!

jag vet,,,,,, jag ska skita i henne,,,,jag var ju på bra väg tills idag!
fan också!!!

det e så jävla svårt bara,,, ha kontakt Värkligen VARJE dag å sen bara bryta rakt av!
jag kommer bara bli sårad om jag fortsätter,,
det e den ända tjejen jag ärligt kan säga att jag har älskat! vi har varit med om så mycket!

nä nu jävlar,,,,, nu får det fan va nog,,,,,
jag behöver en ny, som hjälper mig att glömma,,,, men då känns det bara som om man har na till att just glömma den andra!

ha det bäst

Det är ett strul o krångel med kvinns, men det är bara att härda ut :rolleyes:

Själv har man satt sig i en jävla situation som jag inte vet hur jag ska lösa, men det har inget med otrohet att göra så man får vara glad för det lilla.

Som alla andra sade, GLÖM HENNE. Finns bättre tjejer, beter hon sig sådär så är hon verkligen inte värd dig. Tycker faktiskt synd om den andre killen som fick henne.

Men gör såhär, ta bort hennes telefonnummer, msn, lunarstorm om du har det osv, allt ska bort. Sedan så sätter du dig och tänker på allt hos henne du retar dig på. Kan lova att du har glömt henne inom senast en vecka om du gör sådär.

En sak, ta alldrig kontakt med henne igen...

Women: Can´t live with them - Can´t live without them!

De är de underbaraste som finns. Men föstå sig på dem?

Eller som anden i flaskan sa till den sjösjuk/flygrädde osv killen som pekade på kartor och sjökort och ville ha en bro byggd till amerika från europa:
Det är OMÖJLIGT!
Ok sa killen som gnidit på lampan/flaskan: Lär mig förstå kvinnor!

Ge hit kartan sa anden...

Carpe me skrev:
Som alla andra sade, GLÖM HENNE. Finns bättre tjejer, beter hon sig sådär så är hon verkligen inte värd dig. Tycker faktiskt synd om den andre killen som fick henne.

Men gör såhär, ta bort hennes telefonnummer, msn, lunarstorm om du har det osv, allt ska bort. Sedan så sätter du dig och tänker på allt hos henne du retar dig på. Kan lova att du har glömt henne inom senast en vecka om du gör sådär.
En sak, ta alldrig kontakt med henne igen...

:fakta funkar iaf de första 3. Sen de där med vad man retade sig på henne, gjorde jag aldrig utan när man börja fundera så börja pyssla med något annat så man inte skulle tänker på henne.

Last edited:
Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...