Sadam skrev:funkar iaf de första 3. Sen de där med vad man retade sig på henne, gjorde jag aldrig utan när man börja fundera så börja pyssla med något annat så man inte skulle tänker på henne.
Ljug inte

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Sadam skrev:funkar iaf de första 3. Sen de där med vad man retade sig på henne, gjorde jag aldrig utan när man börja fundera så börja pyssla med något annat så man inte skulle tänker på henne.
Rooki skrev:Tja
Jag vet att detta har varit uppe förr,, men jag e bara tvungen att skriva av mig lite!
Jag var tillsammans med en tjej i typ 1,5år,,
Men sen gjorde hon saker som man inte gör om man har kille!
Men jag dum som jag var gav henne en ny chans,, va villig att satsa 100procent på oss igen,, va villig att glömma!!!! och det va svårt som fan kan jag ju meddela,,
Sen efter en vecka va allt jättebra å så,, å sen säger HON att jag e för snäll som har tagit tillbaka henne igen,, och att hon inte vet hur hon vill ha det!
jag blev helt knäckt,, jag som har ofrat så jävla mycket på henne,, speciellt kännslomässigt!
så vi gjorde slut,,,
och hon ville ju att vi skulle va kompisar såklart! visst vi kan la försöka tänkte jag!
sen veckan efter så hörde hon inte av sig på 3 dagar! kan värka lite,,, men vi har haft telekontakt minst en gång om dan dom dagarna vi inte träffades!
så jag anade ugglor i mossen,,
jag frågade henne rakt ut,,, har du träffat ngn annan?
ja,, sa hon,, jag frågade vem då? det behöver inte du veta säger hon då! men jag vet vem det e,,, tycke det e konstigt säger jag,,, pga eb av orsakerna att vi gjorde slut va att hon ville hitta sig själv å sån skit,,, och att hon ville va ensamm,,
så jag blev så sne på na att jag höll på att börja lipa,,, men jag höll mig tills jag hade släppt av henne hemma hos henne!! men sen på vägen hem kunde jag inte hålla mig,,, satt å grät hela vägen hem!
så jag tänkte att jag ska skita i henne nu! jag måste annars kommer jag aldrig komma över henne!
så jkag har inte hört av mig till henne på en vecka nu!
men nu börja hon skicka sms å sån skit till mig! å säger att det kanske blir vi två igen å sån skit!
FAN det hjälper mig inte att glöämma henne asså![]()
jag vet inte vad jag ska göra!!
det e helt oundvikligt att träffa henne ute på puben å de!
det finns inte så många ställen här ju![]()
och inte tala om alla gemensamma kompisar,,,,,,
så länge man gör ngt så går det ju bra!
men när man väl börjar tänka på henne så e de kört!!!!!
Undra om nån orkade läsa allt hehe
nu e jag klar iaf![]()
sov gott
Rooki skrev:Tja
...
Rooki skrev:Fy fan va gött de e å ha nån att bolla med! det e guld värt att ha sånna som er att rådfråga om sånna här situationer!
ni anar inte hur mycket det betyder!
tack så mycket!
jag vet,,,,,, jag ska skita i henne,,,,jag var ju på bra väg tills idag!
fan också!!!
det e så jävla svårt bara,,, ha kontakt Värkligen VARJE dag å sen bara bryta rakt av!
jag kommer bara bli sårad om jag fortsätter,,
det e den ända tjejen jag ärligt kan säga att jag har älskat! vi har varit med om så mycket!
nä nu jävlar,,,,, nu får det fan va nog,,,,,
jag behöver en ny, som hjälper mig att glömma,,,, men då känns det bara som om man har na till att just glömma den andra!
ha det bäst
oakbeach skrev:Kan bara hålla med föregående, dumpa, hon förtjänar inte din kärlek.Efter en sånn grej blir inget som förut.
När du träffat en ny pingla kommer du känna dig hel nöjd med ditt beslut!
Lycka till mannen!
Dr.Bike skrev:Women: Can´t live with them - Can´t live without them!
Tror du att syrran är sugen då?Rooki skrev:hahahahha jag har kommit på den ultilata hämden!,,,,,, dene ju så uppenbar,,,
Jag dejtar hennes tvillingsyrra![]()
hahah det skulkle va askul!!
men så taskig e jag tyvärr inte![]()
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti
Den 7–10 augusti 2025 förva... |