Detta har varit uppe förr

Sadam skrev:
:fakta funkar iaf de första 3. Sen de där med vad man retade sig på henne, gjorde jag aldrig utan när man börja fundera så börja pyssla med något annat så man inte skulle tänker på henne.

Ljug inte :tungan. Det funkar perfa, hur litet det än egentligen är, desto större blir det när man börjar koncentrera sig på det :tomten

Rooki skrev:
Tja

Jag vet att detta har varit uppe förr,, men jag e bara tvungen att skriva av mig lite!

Jag var tillsammans med en tjej i typ 1,5år,,
Men sen gjorde hon saker som man inte gör om man har kille!
Men jag dum som jag var gav henne en ny chans,, va villig att satsa 100procent på oss igen,, va villig att glömma!!!! och det va svårt som fan kan jag ju meddela,,
Sen efter en vecka va allt jättebra å så,, å sen säger HON att jag e för snäll som har tagit tillbaka henne igen,, och att hon inte vet hur hon vill ha det!
jag blev helt knäckt,, jag som har ofrat så jävla mycket på henne,, speciellt kännslomässigt!
så vi gjorde slut,,,
och hon ville ju att vi skulle va kompisar såklart! visst vi kan la försöka tänkte jag!
sen veckan efter så hörde hon inte av sig på 3 dagar! kan värka lite,,, men vi har haft telekontakt minst en gång om dan dom dagarna vi inte träffades!
så jag anade ugglor i mossen,,
jag frågade henne rakt ut,,, har du träffat ngn annan?
ja,, sa hon,, jag frågade vem då? det behöver inte du veta säger hon då! men jag vet vem det e,,, tycke det e konstigt säger jag,,, pga eb av orsakerna att vi gjorde slut va att hon ville hitta sig själv å sån skit,,, och att hon ville va ensamm,,
så jag blev så sne på na att jag höll på att börja lipa,,, men jag höll mig tills jag hade släppt av henne hemma hos henne!! men sen på vägen hem kunde jag inte hålla mig,,, satt å grät hela vägen hem!
så jag tänkte att jag ska skita i henne nu! jag måste annars kommer jag aldrig komma över henne!

så jkag har inte hört av mig till henne på en vecka nu!
men nu börja hon skicka sms å sån skit till mig! å säger att det kanske blir vi två igen å sån skit!
FAN det hjälper mig inte att glöämma henne asså :huvet
jag vet inte vad jag ska göra!!
det e helt oundvikligt att träffa henne ute på puben å de!
det finns inte så många ställen här ju :gnissla
och inte tala om alla gemensamma kompisar,,,,,,
så länge man gör ngt så går det ju bra!
men när man väl börjar tänka på henne så e de kört!!!!!

Undra om nån orkade läsa allt hehe

nu e jag klar iaf :3freak
sov gott

Kan bida med ett liknande exempel..
Sommaren 04 var jag tillsammans med en tjej vid namn Sara, hade funkat skitbra i 1 ½ år. Hon for till australien en månad med sin polare, när de kom hem fick jag veta att hon hade varit med en annan kille där.
Tog slut direkt, sen kom allt du pratar om, jag ville först ha tillbaka henne men sen insåg jag att det inte är det bästa alternativet.
Sket i henne och var singel i jävligt jobbiga 6 månader.
Börjar glömma allt då denna kille kommer upp från australien över jul -> nyår för nu exact ett år sen.
När han sedan börjar ragga på henne framför ögonen på mig(alla gemensamma kompisar och sånt som du sa..).
Då fick jag för mig att men fan jag vill ju vara tillsammans med denna tjejen så jag började ragga på henne med.
Sagt och gjort när han for hem igen så blev vi tillsammans.
Detta var INTE det bästa, litade aldrig mer på henne.
Var ett taskigt förhållande i sex månader tills jag bestämde mig för att göra slut och hitta mig något nytt.
Har idag en ny tjej som jag snart varit tillsammans med i tre månader och mår mumma med!

Har hon sårat dig en gång kommer hon MEST TROLIGEN göra det igen, varför hon vill ha tillbaka dig nu är för att hon insett hur fan bra pojkvänn du var.
Om hon vill ha tillbaka dig se det som en komplimang men sök vidare och ta inte den "lätta" utvägen..

Rooki skrev:

Kan bara hålla med föregående, dumpa, hon förtjänar inte din kärlek.Efter en sånn grej blir inget som förut.

När du träffat en ny pingla kommer du känna dig hel nöjd med ditt beslut!

Lycka till mannen!

Rooki skrev:
Fy fan va gött de e å ha nån att bolla med! det e guld värt att ha sånna som er att rådfråga om sånna här situationer!

ni anar inte hur mycket det betyder!
tack så mycket!

jag vet,,,,,, jag ska skita i henne,,,,jag var ju på bra väg tills idag!
fan också!!!

det e så jävla svårt bara,,, ha kontakt Värkligen VARJE dag å sen bara bryta rakt av!
jag kommer bara bli sårad om jag fortsätter,,
det e den ända tjejen jag ärligt kan säga att jag har älskat! vi har varit med om så mycket!

nä nu jävlar,,,,, nu får det fan va nog,,,,,
jag behöver en ny, som hjälper mig att glömma,,,, men då känns det bara som om man har na till att just glömma den andra!

ha det bäst

Enligt mig är det ingen ide att bara skita i henne, säg som det är och få ett avslut på det. Eftersom ni umgås i samma kretsar och kommer förr eller senare träffas igen vare sig du vill eller inte. Gör klart allt, om inte för din skull så för gemensamma kompisar.

Var ensammen ett tag, det hjälpte för mig iaf..

oakbeach skrev:
Kan bara hålla med föregående, dumpa, hon förtjänar inte din kärlek.Efter en sånn grej blir inget som förut.

När du träffat en ny pingla kommer du känna dig hel nöjd med ditt beslut!

Lycka till mannen!

Jobbigt när man är utan pingla fast när man har en ny så ångrar man sig inte!

Så sant som det var sagt!

Dr.Bike skrev:
Women: Can´t live with them - Can´t live without them!

Snarare:
Women, can´t live with them - can´t kill'em!

/Al Bundy

/:cdevil

Hur gåre annars Rooki? Totaldissat brewden? :rock

BARA DUMPA!!!

Visst kan jag förstå att det känns som en ok lösning att ta tillbaka och förlåta så du får va med henne som du inte kommit över... MEN du kommer aldrig bli glad!! Cirkusen fortsätter och du blir bara mer olycklig! bättre att bryta helt inte ringa smsa eller nått bara be henne dra!! sen får du slicka dina sår och komma över det!

Hoppas det går bra för dig.. Lider med dig!

Hallå där!

Vet precis hur det är att ha en krossat hjärta. Det gör ont som bara faen. DOCK låter tiden alla sår. Det är tiden som är din bästa vän.

Se även till att ha så lite kontakt med tjejen som möjligt. Varje gång ni ses/hörs den närmsta tiden kommer det att svida rätt svårt. Det blir dock lättare med tiden. Efter ett tag har du ställt in dig mentalt på detta och får lite perspektiv på vad som hänt.

Nu sitter du mest och känenr dig ensam antar jag. Kommer ihåg hur bra ni har haft det och vill så inihelvete att det ska bli så bra igen. Då ska du ha i bakhuvet att DET KOMMER INTE ATT BLI SÅ BRA IGEN!
Hon har brännt ditt förtroende.

Sätt dig själv i tredjeperson. Lek med tanken att en polare satt i din sits, vad hade du gett honom för tips? Jo, gå vidare och leka nytt!!!

Ta väl hand om dig och prata med dina vänner om hur du mår och känner inför detta!
Se även till att inte vara ensam för mkt. Det är då man börjar grotta ner sig och känna sig ensam.

Mark

DUMP THE BITCH :4skrika

Det suger hårt :( men:
Vill hon vara kompis med dig får hon respektera dig tillräckligt mkt för inse att hon får låta dig vara i några månader.
Ge det sex månader, hinn med att själv hitta några ragg, SEN kan man bli kompis på lika villkor.

PS Glöm inte att tänka igenom vad du har lärt dig av detta förhållande DS
:fatta!

EDIT: Gör saker du kan som singel! Häng med polarna, börja med ny sport/hobby där du träffar nytt folk, ragga på krogen, ragga på spray, ragga på SH. gör en resa. Skit i ragga o skaffa bara en ny kompis, utöka ditt kontaktnät, ta upp en gammal kontakt.
BRYT dina gamla vanor (snacka i telefon varje dag med någon du inte borde snacka med tex) hitta på något nytt.

GLÖM INTE: Ett år då du har fått en ny vän är ett bra år. En dag då du lärt dig något nytt är en bra dag, även om det är dåligt. :brinnerup

Last edited:
Tack för allt stöd,, e så gött,,, och de flesta värkar ju vara överens om att jag ska bryta kontakten med henne!

kommer bli riktigt svårt!
vi hade planerat en stor överaskningsfest åt en kompis på juldan! ,em jag skiter nog i den å går ut istället!

det där med att syssla med nya sporter/hobby e ett bra tips,,
då slipper man tänka på henne!

jag har ett till litet ludet problem=) jag fick en katt av henne när jag fylde år! blir lätt att man associerar katten till henne!!
men det e ngt man får jobba bort succesivt!

ha det kalas allihop

hahahahha jag har kommit på den ultilata hämden!,,,,,, dene ju så uppenbar,,,

Jag dejtar hennes tvillingsyrra :banana

hahah det skulkle va askul!!
men så taskig e jag tyvärr inte :tungan

Rooki skrev:
hahahahha jag har kommit på den ultilata hämden!,,,,,, dene ju så uppenbar,,,

Jag dejtar hennes tvillingsyrra :banana

hahah det skulkle va askul!!
men så taskig e jag tyvärr inte :tungan
Tror du att syrran är sugen då?

Hehe, skulle allt va bra kul att få hänga med på nästa släktmiddag, fast i sällskap av syrran :lol

hehe jag vet inte,,, det skulle nog inte va omöjligt,, haha vadå tryckt stämning el :3freak

haha skulle va så roligt,,, men men,,, inte tänka så :D

vill du få skit igen så ta tillbaka henne vill du vara singel ett tag o sen hitta någon ny.. glöm henne

Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!