Silwer
för******
De flesta har säkert stött på vilt både med bilen och hojen antar jag?
Jag har inte krockat med nåt annat än en fasan (ja med hojen då)
Jag har inte krockat med nåt annat än en fasan (ja med hojen då)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Läste tråden och måste säga att det var en "riktig krock"Mattias skrev:http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=54222
Hä ä ba å åk. MAn dör inte av att krocka rådjur. Go 4 it!
Du kan ha helt rätt och helt fel, men det kommer vi alrig kunna ta reda påDee_cati skrev:Hade du kört 60 där det var 50 och 80 där det var 70 så hade Bambi traskat över i godan ro och du hade redan passerat för länge sen! Nu skrämde du honom istället bara för det![]()
Sensmoralen är mao att man alltid ska köra för fort! Ungefär som Carlsbergs reklam där varannan som drunknar är full osv. Då kvittar det liksom ifall båda är fulla, den ena räddar den andre![]()
Fluxir skrev:körde på ett rådjur med mc i högre fart än motorväg, 160ungefär... djuret hängde kvar över framskärmen tills hastigheten var ungefär 15km/h, då det ramlade av å ja körde över det en gång för å va säker på att det hade dött..![]()
fysiska skador, ont i vänster ben å vänster axel... troligtvis fick jag djurets huvud i benet å axeln fick ja ont i pga att djuret kom från höger å då vred styret åt vänster.
jag höll mig på hjulen.
Jas-95 skrev:Funderade på om jag kanske omedvetet registrerat rådjuret några sek tidigare och att det var därför tanken om det slog mig??
JB
Fluxir skrev:körde på ett rådjur med mc i högre fart än motorväg, 160ungefär... djuret hängde kvar över framskärmen tills hastigheten var ungefär 15km/h, då det ramlade av å ja körde över det en gång för å va säker på att det hade dött..![]()
fysiska skador, ont i vänster ben å vänster axel... troligtvis fick jag djurets huvud i benet å axeln fick ja ont i pga att djuret kom från höger å då vred styret åt vänster.
jag höll mig på hjulen.
jag höll mig på hjulen.
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra