Det var mycket nära!

körde på ett rådjur med mc i högre fart än motorväg, 160ungefär... djuret hängde kvar över framskärmen tills hastigheten var ungefär 15km/h, då det ramlade av å ja körde över det en gång för å va säker på att det hade dött.. :rolleyes:

fysiska skador, ont i vänster ben å vänster axel... troligtvis fick jag djurets huvud i benet å axeln fick ja ont i pga att djuret kom från höger å då vred styret åt vänster.

jag höll mig på hjulen.

Bifogat

• P6060003.JPG
    P6060003.JPG
    140.4 KB · Visningar: 95
Hade du kört 60 där det var 50 och 80 där det var 70 så hade Bambi traskat över i godan ro och du hade redan passerat för länge sen! Nu skrämde du honom istället bara för det :mad:
Sensmoralen är mao att man alltid ska köra för fort! Ungefär som Carlsbergs reklam där varannan som drunknar är full osv. Då kvittar det liksom ifall båda är fulla, den ena räddar den andre :rolleyes:

Dee_cati skrev:
Hade du kört 60 där det var 50 och 80 där det var 70 så hade Bambi traskat över i godan ro och du hade redan passerat för länge sen! Nu skrämde du honom istället bara för det :mad:
Sensmoralen är mao att man alltid ska köra för fort! Ungefär som Carlsbergs reklam där varannan som drunknar är full osv. Då kvittar det liksom ifall båda är fulla, den ena räddar den andre :rolleyes:
Du kan ha helt rätt och helt fel, men det kommer vi alrig kunna ta reda på :)

Fluxir skrev:
körde på ett rådjur med mc i högre fart än motorväg, 160ungefär... djuret hängde kvar över framskärmen tills hastigheten var ungefär 15km/h, då det ramlade av å ja körde över det en gång för å va säker på att det hade dött.. :rolleyes:

fysiska skador, ont i vänster ben å vänster axel... troligtvis fick jag djurets huvud i benet å axeln fick ja ont i pga att djuret kom från höger å då vred styret åt vänster.

jag höll mig på hjulen.

:zpy :jisses (bilden asså)

Fluxir skrev:

jag höll mig på hjulen.

hmm.. mysigt med bajs å blod på hela hojen

Fluxir skrev:

jag höll mig på hjulen.

perfekt bild att ha för en säljes annons :rolleyes:

Jo det känner man igen. Det var för några år sedan på kvällen när jag kom körandes i ca 190. Då dök det upp en elefant på vägen. Snabbtänkt som man (guruville)är så vrider man upp bilen på två hjul så att underedet stryker elefantens håriga arschel.Hinner presis att tänka visst fan resten av flocken.
Men guru som man är så rattar man genom flocken med ena handen på ratten och den andra grävandes i handsfacket efter vägkartan.Måste ju kolla om elefanterna finns utsatta på kartan. Det ni grabbar ingen liten bambi här inte.

Visstja glömde jag nämna att jag är mytoman :3freak
Nämen men skämtåsido så har jag också klippt bambi fick slä ihjäl den med domkraften i bilen. Tyvärr så var det audis lilla domkraft så det tog en stund :fatta! :huvet

Back