http://www.expressen.se/index.jsp?a=511360
Varför blir det så? Läste i Metro för några dagar sen om alexandramannen, en person misstänkt för sexuellt utnyttjande av minderåriga el liknande. Polisen skulle förhöra honom med han hade flyttat till danmark så det blev inget. Sånt vore ju ok med en stulen bil men inte upprepade sexbrott. Tror han blev avskriven 3ggr pga lata poliser.
Varför orkar Robert Ashberg åka finnlandsfärja när han gör insider och inte polisen?
Kan inte någon med kunskap om polisen förklara för mig vad det är som är så svårt så slipper jag fundera och muttra.
Varför blir det så? Läste i Metro för några dagar sen om alexandramannen, en person misstänkt för sexuellt utnyttjande av minderåriga el liknande. Polisen skulle förhöra honom med han hade flyttat till danmark så det blev inget. Sånt vore ju ok med en stulen bil men inte upprepade sexbrott. Tror han blev avskriven 3ggr pga lata poliser.
Varför orkar Robert Ashberg åka finnlandsfärja när han gör insider och inte polisen?Kan inte någon med kunskap om polisen förklara för mig vad det är som är så svårt så slipper jag fundera och muttra.