Video det snöar och jag längtar till sommaren

Sordid

professionell sjörövare
Gick med
29 Dec 2007
Hoj
KTM 690 SMC -10
så jag meckade ihop en liten film.
inga bombarrundor utan bara en film som får mig att längta ännu mer :)

Last edited:
Saknade bara en grej.......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................... Var e brudarna? :brynad

Saknade bara en grej.......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................... Var e brudarna? :brynad

dom har frugan jagat iväg :tungan

Trevlig rulle, nu blir man inte mer sugen på att få skaffa A-kort i höst :gnissla

Är det ofta man stöter på folk som han i lastbilen vid 0:45 och framåt som medvetet tränger ut en motorcyklist? Åker sällan på smålandsvägar därav frågan, skulle personligen bli eld och lågor om någon gjorde så emot mig..

Trevlig rulle, nu blir man inte mer sugen på att få skaffa A-kort i höst :gnissla

Är det ofta man stöter på folk som han i lastbilen vid 0:45 och framåt som medvetet tränger ut en motorcyklist? Åker sällan på smålandsvägar därav frågan, skulle personligen bli eld och lågor om någon gjorde så emot mig..
Varje gång man tar en sväng...

Låten hör man i varannan rulle på youtube nu för tiden :va blir nog lika hatad som 009 soundsystem snart.
Men annars så blev jag väldigt sugen på en varm söndagstur :tummenupp

Nej det är inte så jävligt... Har kört i tre säsonger nu och aldrig mött ngn som medvetet har försökt preja mig... Har däremot blivit utsatt för liknande försök ett par ggr vid omkörningar.:huvet

Ser ut som en helt ok sommar! Kunde dock har kortat ner videon lite, 9 minuter känns lite väl långt men annars bra. Mycket begåvat att starta kitesurfing precis vid en gunga, verkligen! :tummenupp

Angående puckot som helt klart försökte skrämma upp dig, om det är ett åkeri så kan du ju klippa ut den biten och mail:a till cheferna. Det ser ju verkligen inte så bra ut att dom är ute på vägarna och representerar ett företag sådär.
Man kan ju hoppas på att cheferna kör nackskott, men å andra sidan så förstår dom väl inte bättre iofs... :huvet

Nej det är inte så jävligt... Har kört i tre säsonger nu och aldrig mött ngn som medvetet har försökt preja mig... Har däremot blivit utsatt för liknande försök ett par ggr vid omkörningar.:huvet

Då har du haft väldigt mycket tur. Jag har blivit prejad i rondeller, ut ur min fil på motorvägen. jag har fått omkörningar från mötande precis framför mig. utkörningar etc.. Och jag har bara haft kortet sen i somras

ja min upplevelse på smålandsvägar e nog att bilisterna allmänt tycker dom ska köra i mitten av vägen så vi motorcyklister får köra i vägkanten. värre är det med bönderna på landen som kastar ut grus, gräsklippare, däck ja det mesta du kan tänka dig ut i vägen :) även hänt att nån som vattnat sitt gräs riktat ut trädgårdslangen när man kört förbi =)).....men men så e livet :tuttar

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park