Video det snöar och jag längtar till sommaren

Då har du haft väldigt mycket tur. Jag har blivit prejad i rondeller, ut ur min fil på motorvägen. jag har fått omkörningar från mötande precis framför mig. utkörningar etc.. Och jag har bara haft kortet sen i somras

Ja det är möjligt.. eller så har du haft extremt mycket otur. :död Fast frågan är hur många av dessa situationer som du beskriver som har varit MEDVETNA prejningar? Som motorcyklist syns man sämre, det är ett välkännt faktum, och måste därför så gott det går anpassa sin körning efter det. Särskilt i stadstrafik. Nu anklagar jag inte ditt körsätt utan det var mer ett allmänt uttalande.

Ja det är möjligt.. eller så har du haft extremt mycket otur. :död Fast frågan är hur många av dessa situationer som du beskriver som har varit MEDVETNA prejningar? Som motorcyklist syns man sämre, det är ett välkännt faktum, och måste därför så gott det går anpassa sin körning efter det. Särskilt i stadstrafik. Nu anklagar jag inte ditt körsätt utan det var mer ett allmänt uttalande.

Eller så ser man till att ha ett helsystem som brölar 130 db och att varvräknaren alltid är över 9000varv/min. Då hörs man åtminstone :tummenupp Men själv tar jag alltid förgivet att jag är helt osynlig på vägen och beter mig därefter. Snabba omkörningar på ett hjul är ett måste :banana

Eller så ser man till att ha ett helsystem som brölar 130 db och att varvräknaren alltid är över 9000varv/min. Då hörs man åtminstone :tummenupp Men själv tar jag alltid förgivet att jag är helt osynlig på vägen och beter mig därefter. Snabba omkörningar på ett hjul är ett måste :banana

Ja men det är ju också ett sätt att "planera sin körning"! :D

mitt system går på 103db tomgång, och min tuta går på 135db. jag tror att dem jävlarna är medvetna om att jag är där, men skiter fullständigt i det.

Några dagar efter jag fick MC kortet höll jag på att bli prejad i en avfart från motorvägen! HELT JÄÄKLA sinnes. Hade jag skitit i att kasta extra koll bakom axeln så hade den säsongen varit över. :huvet Ändå lät ´lilla 600an som en gp hoj. haha
Nej, man ska se upp i trafiken och hellre intala sig att alla andra är idioter och kan inte köra ordentligt.

Nyheter
Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!