Det sista läsvärda om skandinavisk RR i år?

Det sista om nordisk RR?? Nja, Mika Kallio har ju iaf 2 race kvar i VM i år.
Och det finns fler chanser till nordisk medverkan i sista vm-loppet på Valencia.

oFFkeFF skrev:
Det sista om nordisk RR?? Nja, Mika Kallio har ju iaf 2 race kvar i VM i år.
Och det finns fler chanser till nordisk medverkan i sista vm-loppet på Valencia.

Gött!! Då är det inte slut än då.

Men helt ärligt så relaterar jag till våra finska kollegor på ett helt annat sätt än de norska o danska. Är jag rasist då?? :brynad

Chrille skrev:
Gött!! Då är det inte slut än då.

Men helt ärligt så relaterar jag till våra finska kollegor på ett helt annat sätt än de norska o danska. Är jag rasist då?? :brynad

Heh, det finns ju en dansk i 125-vm också, som också börjar visa framfötterna, Robbin Harms kör rätt bra han också.
Sedan vet jag att en dansk som slutade 4'a i årets 250-em också sökt wild-card till valencia. Vesa Kallio som sagt 2'a i EM.
Sen har väl Billy ett sidvagnsrace kvar i VM också?
Nordisk RR är på marsch, på bred front, både i 600-em, 125-em, 250-em, 125 och 250vm :)

bäst man inte skriver nått mer i år då chrille, vill ju att folk ska läsa det.... :confused:
menar du att vi som inte kör veidec är kassa på att skriva? eller är du norrman egentligen? :crash
hajar noll :p

R2 skrev:
bäst man inte skriver nått mer i år då chrille, vill ju att folk ska läsa det.... :confused:
menar du att vi som inte kör veidec är kassa på att skriva? eller är du norrman egentligen? :crash
hajar noll :p

Vi andra har väl kört klart för i år. Det var bara så jag menar. Inte meningen att vara dum. Jag ska läsa dina inlägg också ....

Nyheter
Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard