Det sista läsvärda om skandinavisk RR i år?

Det sista om nordisk RR?? Nja, Mika Kallio har ju iaf 2 race kvar i VM i år.
Och det finns fler chanser till nordisk medverkan i sista vm-loppet på Valencia.

oFFkeFF skrev:
Det sista om nordisk RR?? Nja, Mika Kallio har ju iaf 2 race kvar i VM i år.
Och det finns fler chanser till nordisk medverkan i sista vm-loppet på Valencia.

Gött!! Då är det inte slut än då.

Men helt ärligt så relaterar jag till våra finska kollegor på ett helt annat sätt än de norska o danska. Är jag rasist då?? :brynad

Chrille skrev:
Gött!! Då är det inte slut än då.

Men helt ärligt så relaterar jag till våra finska kollegor på ett helt annat sätt än de norska o danska. Är jag rasist då?? :brynad

Heh, det finns ju en dansk i 125-vm också, som också börjar visa framfötterna, Robbin Harms kör rätt bra han också.
Sedan vet jag att en dansk som slutade 4'a i årets 250-em också sökt wild-card till valencia. Vesa Kallio som sagt 2'a i EM.
Sen har väl Billy ett sidvagnsrace kvar i VM också?
Nordisk RR är på marsch, på bred front, både i 600-em, 125-em, 250-em, 125 och 250vm :)

bäst man inte skriver nått mer i år då chrille, vill ju att folk ska läsa det.... :confused:
menar du att vi som inte kör veidec är kassa på att skriva? eller är du norrman egentligen? :crash
hajar noll :p

R2 skrev:
bäst man inte skriver nått mer i år då chrille, vill ju att folk ska läsa det.... :confused:
menar du att vi som inte kör veidec är kassa på att skriva? eller är du norrman egentligen? :crash
hajar noll :p

Vi andra har väl kört klart för i år. Det var bara så jag menar. Inte meningen att vara dum. Jag ska läsa dina inlägg också ....

*/ ?>
Nyheter
BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Back