Åsa
Triumph I am
Filip, håller tummarna att det löser sig. Lift kan du säkert få, det är väl många som ska ned till sköna södern, det finns vill ingen som vill missa det 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nyteknik skrev:För mitt bästa (och inte minst för de motorcyklar som jag kan tänkas köpa i framtiden) och andra personer som inte förstår vad ansvarsfullt motorcykelägande innebär föreslår jag att Sweedie skapar ett nytt forum (som du självfallet blir moderator för) där okunniga, ansvarslösa och allmänt odugliga mc-ägare/förare läxas upp och tas i örat.
oFFkeFF skrev:Har avanmält mig nu
Visst finns det kanske en gnutta hopp kvar, men då blir det en efteranmälan i sådant fall istället.
Chris Ash skrev:Tradit....
Fick du inte tag i något block i tid? Eller saknas det fortfarande pesetas?
Goodstuff skrev:Surt. Jag bjuckar på popcorn på söndag om du är i Kumlatrakten.![]()
oFFkeFF skrev:Sen saknas det lite motivation också, vill inte börja om från början med saker och ting på knutstorp, utan vill liksom åka en cykel som man slipper leta efter motorjusteringar på.

Eller 250SP med en VFR400?Victor skrev:Ska du köra STD 600?![]()
Victor skrev:Ska du köra STD 600?![]()
Har du en att låna ut eller? oscar skrev:Tråkigt!
Nu får du istället komma ner och vara publik. Jag vågar nästan garantera årets race i 250R...![]()
oFFkeFF skrev:Jo, det är ju det som är det som är ännu surare![]()
Shiiit vad grymt det kommer att bli. Hörde jag någon säga varvrekord?oscar skrev:Äh! Detta racet blir ju roligare att se på än att köra!
Han tränade på Sviestad förra tisdagen. Samma hoj som på Gelleråsen.eus skrev:Vet någon om Fredde kommer?
|
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026
Voge DS 800 X Rally är en n... |
|
|
|
Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik
Harley-Davidson fortsätter ... |
|
|
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?
KTM:s mellanklassraket får ... |
|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich
Tysk precision möter äkta G... |
|
|
Vinn en batteriladdare från CTEK
I samarbete med CTEK har vi... |
|
|
Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Super Adventure och Teide ... |
|
Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!
Boka sommarens härligaste b... |