Det har hänt. På allvar alltså!

• Thread starter Thread starter MikkE
  • Start date Start date
Krattis MikkE!! :yoparty
men det va ju fasligt vilket beslutsångest du har haft?
Jäla kul mannen! Hoppas du får lika skoj med kameran hädanefter....:gnissla

:D

Haha. Ja, man kan undra. Hur mkt kommer jag att fota nu då? :hihi
Kanske sälja av allt och betala av hojen så man slipper all äcklig avbetalning?

:gnissla

Sälja kameran nej, då har jag inget att använda när jag skall ta superdupermonsterPosébilder på dig i sommar =)

2825025 Härligt att höra att det är en bra hoj! Du ska ju vara en hejare på Honda också har jag hört, blir till att fråga dig om problem uppstår hehe :tummenupp

Ang. Bulten så får du nog ge mig några år....... :gnissla
Riktigt snygg hoj. :tummenupp

Ja du har ju inte lyxen att kunna åka dit på kafferasten. Eller det kanske är längre kafferaster i Norge. :rolleyes:

Haha. Ja, man kan undra. Hur mkt kommer jag att fota nu då? :hihi
Kanske sälja av allt och betala av hojen så man slipper all äcklig avbetalning?

:gnissla

Nä, behåll båda. Det har jag gjort... ;)
Det är ju flest feta prylar som vinner i slutändan. Fast så där jättefeta vettefan om mina är...:gnissla

Alltså, grattis till hojköpet å allt det därra.:tummenupp Men, är det bara jag som tycker framskärmen ser lite mongo ut? Ska de va så eller?

Grattis grabben.Ta nu kortet innan du torskar för en olovlig oxå.En fråga bara,är det verkligen DU som äger hojen?För i så fall är den väl oförsäkrad?Finns väl inga bolag längre som låter en körkortslös försäkra en hoj.Isf får du se till att låsa in den ordentligt tills du har kortet.:tummenupp

Grattis grabben.Ta nu kortet innan du torskar för en olovlig oxå.En fråga bara,är det verkligen DU som äger hojen?För i så fall är den väl oförsäkrad?Finns väl inga bolag längre som låter en körkortslös försäkra en hoj.Isf får du se till att låsa in den ordentligt tills du har kortet.:tummenupp

Inga bolag som låter en körkortslös försäkra en hoj.. öö? Om man köper en hoj och skall övningsköra med. får man inte försäkra den då? Har aldrig hört något så dumt som att inga försäkringsbolag tar emot hojjar där folk inte har kortet för det.

Man grattar till nya hojen,, =)
men måste säga att du har ett jävla nice skinställ.... likadant som mitt.. :D

Klart du får...bolagen bryr sig inte om du har KK eller inte. Fordonet ska ju kunna framföras i trafik under övningskörning jue! (som exempel då)

EDIT: ähhh...missade ormens inlägg :huvet

Jodå Jacke-darling =) Den står på mig och kommer kosta massa pengar :D

Tack så mkt för gratulationer!! Känns bra liksom.

Ang. framskärmen så är det jag som har pajat den :näsblod Visste att jag skulle glömma låset som satt runt däcket någongång men fan inte andra dagen!! Blir till att köpa sig en ny skärm också :gnissla

Last edited:
Ha ha! Ok. Ja det är lätt hänt att man glömmer kätting eller skivbromslåset nån gång. Aja, då såg jag inte fel iaf. Tänkte, va fan? Sådär ser ser väl inte framskärmen ut på en CBR heller...?

Gratulerar till ett bra köp.
Hoppas du får mkt behållning av den i sommar.
Känner igen mig själv i din story med första repan.

Inga bolag som låter en körkortslös försäkra en hoj.. öö? Om man köper en hoj och skall övningsköra med. får man inte försäkra den då? Har aldrig hört något så dumt som att inga försäkringsbolag tar emot hojjar där folk inte har kortet för det.
Ring folksam o tala om att dom e dumma i huvet då,för dom försäkrar INTE hojar med ägare utan kk.Gjorde inte det -01 iaf när jag köpte en spretans hoj.Har för mig att det var samma visa hos trygg hansa oxå.

2827915 Ring folksam o tala om att dom e dumma i huvet då,för dom försäkrar INTE hojar med ägare utan kk.Gjorde inte det -01 iaf när jag köpte en spretans hoj.Har för mig att det var samma visa hos trygg hansa oxå.
Jag har haft hoj hos folksam när jag inte hade körkort. Detta va -02

Ringde till folksam för 5 minuter sedan för att kolla om jag e helt sinnesförvirrad i minnesbanken.O dom säger att dom gör en bedömning från fall till fall.När hon fick mitt födelsenr så fick jag veta att p,g,a flera kk-indragningar för fortkörning o grov vårdslöshet i trafik(drog ifrån snuten) så ville dom inte ha MIG som kund.När jag ringde runt -01 så fick jag inte den förklaringen utan bara "vi försäkrar inte kk-lösa".Så jag ber hemskt mycket om ursäkt,det var tydligen MIG dom inte ville ha som kund.Damen sa dock att det är ganska vanligt att dom sorterar bort kunder dom anser som högrisk nuförtiden. mvh//jacke

Grattis!
Den känslan har jag haft varje gång jag har köpt en ny båge! Så jävla gött!!

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti