Halogen
Apajävel!
När man trodde att velandet aldrig skulle ta slut, haha.. Grattis. 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Högerarmen ser jävligt konstig ut på posebilden...![]()
Bjäbb bjäbb! Jag drar ju bara ut på öööh... spänningen! =)Äntligen din jävel. Du är bara ca 3 år sen![]()
Grattis som fan till hojen och allt. ta kortet och kom hem sen så vi kan gasa lite![]()
När man trodde att velandet aldrig skulle ta slut, haha.. Grattis.![]()
MikkE Bjäbb bjäbb! Jag drar ju bara ut på öööh... spänningen! =) Kollar körkolor nu och ska se när jag har råd att fixa det. Blir till att leva lite snålare framöver =( [/QUOTE skrev:Grattis till hojenMen snålare kan du väll inte leva då måste du ju sy in mc stället
![]()
![]()
vi ses på Lunda så ska ja/vi bjussa DEJ PÅ VARM KORVså du ryms i stället
//Robin
Haha. Stället sitter redan tight. Bara på överarmarna som blir fladdriga om jag har rak arm =)Grattis till hojenMen snålare kan du väll inte leva då måste du ju sy in mc stället
![]()
![]()
vi ses på Lunda så ska ja/vi bjussa DEJ PÅ VARM KORVså du ryms i stället
//Robin
Jaha, grattis då. Det finns faktiskt ingen bättre hoj. Jag har haft fem själv. Du kan räkna med att laddningsregulatorn, styrlagren och kamkedjesträckaren ger sig innan juli är här.![]()
Edit: Hjullagren bak också.
Hjälmen var väl sådääär... Lägg nu en massa pengar på bensin så kommer det att bli alldeles utmärkt.
Mjaaa... Är de aldrig bytta kanske du får nöjet att göra det under din ägandetid. Inget av det är särskilt svårt eller dyrt att fixa. Det är bara att köra tills nåt händer. Det är som sagt en sjukt bra hoj, och du får nog ligga i om du ska köra hårdare än hojen klarar av.2824969Äh, nu är du bara sur och grinig för att jag har mer cc än dig. Visst ja, yngre också
Nä men bra att veta iaf. Är dessa delar mer utsatta på denna modell?
Härligt att höra att det är en bra hoj! Du ska ju vara en hejare på Honda också har jag hört, blir till att fråga dig om problem uppstår heheMjaaa... Är de aldrig bytta kanske du får nöjet att göra det under din ägandetid. Inget av det är särskilt svårt eller dyrt att fixa. Det är bara att köra tills nåt händer. Det är som sagt en sjukt bra hoj, och du får nog ligga i om du ska köra hårdare än hojen klarar av.
Sen är jag inte avundsjuk. Jag är så storsint att jag gläds med dig. Om du vill kan vi rejsa på bulten nån dag, så får vi se hur mycket nytta du har av din ungdom och ditt cylindervolymövertag.![]()
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |