Det här skaffade vi efter 125-tiden.

Ja jävlars, hur fort går "den" eller är det en "det"?
Vad är fram och bak?

ääääsch.

det är en hon såklart! tror jag :va hon har iaf fler kroppsöppningar än jag, betyder inte det att hon är en hon?
jag försöker ta reda på vilken ända som går snabbast fram, alltså aerodynamiskt sett. min research har knappt börjat.........
to be continued....

Last edited:
hmm skoj tråd :) har dock bara kvar min 125 men ska bli uppdatering nu under vintern folk kanske har förslag? :) har tittat på 03-08 cbr600rr eller en 07-08 er-6n (ny)

någon som har nå synpunkter? :P

CBR=sporthoj
er6n=touring:hihi

Det säger väl allt?

varför ja ens velar är pga garantier försäkringar o grejer :P kommer nog ställa den på pappa hur som helst :P ska åka in och snacka med försäljaren om er-6 under veckan sen ska ja kolla på en beggad cbr 03 om 2 veckor... frågan är bara hur dom är i motorn osv :/

Inte snyggare än :hojcbr

:yoparty :yoparty :yoparty :yoparty

Men försäkringen är ju som sagt en stor fördel för er6an
word!!!

Last edited:
hehe tror de skulle krävas lite för att få mig att köpa en sm som förstahoj :P möjligtvis att man köper nått projekt frammöver isf, men största drömmen är att få en cbr :) ska se vad ja kan förhandla mig till :)

Jag tror du misstolkade: "som man inte behöver skämmas för att köra?
"....
Ja?

Jag hade inte skämts för att köra en sm-kittad Xr 600. Bra maskiner som går bra, håller bra och ser bra ut.

Men ska man ragga fjortisar vid lokala mellanstadie-discot så kanske den har för lite bling. Men det är ju ditt problem.

Last edited:
Inte i inköp. Säg en schyst motard för under 30 papp som man inte behöver skämmas för att köra?

Finns väldigt många fina motarder för 30 papp eller mindre kolla bara blocket, Självklart ska jag köpa motard när man närmar sig 18 års ålder:fakta

Enda fördelen jag ser med en bling bling sh är väll att locka till sig honorna(bättre än med en motard iaf):tummenupp

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti