Det här med uniform

• Thread starter Thread starter Merovingian
  • Start date Start date
Jag går och väntar och hoppas på att det ska bli socialt accepterat att gå runt i one piece överallt!

:yoparty

Fatta va skönt!

one-piece_137374753.jpg

:Bugar

Ja, jag är allvarlig! :tummenupp

Teletubbie?

Förlåt men i uniform om du ska vara snygg så en svart skjorta med svarta jeans är ju tattigt.
De ska vara finbyxor av kostymmodell. Fin livrem svarta skor.

Vi kör med ljusgrå skjorta svarta byxor svarta skor och slips typ.
:D
(bara för att jag hade jeans fram till idag på mitt jobb där jag införskaffat kostymbyxor för jag inte fick tummen ur och köpa :D )

Det är inte en uniform, det är vad jag går klädd i, alltid, ibland darrar handen i väg mot någon färgglad skjorta (förmodligen inköpt av någon kvinna som tyckte att jag behövde mer färg) men impulsen brukar gå att kväva när jag tänker på att jag då blir tvungen att köra flera maskiner för att tvätta alla kläderna....

Att det är tattigt bekymrar mig föga, jag är tillräckligt gammal för att skita i vad folk tycker, och ser jag någon i slips misstänker jag alltid att det är för att dölja inkompetens eller bedrägligt beteende (politiker, ekonomer och bilskojare)
(Jo jag äger flera kostymer, men de slits inte i någon större omfattning...)

Last edited:
Jag går och väntar och hoppas på att det ska bli socialt accepterat att gå runt i one piece överallt!

:yoparty

Fatta va skönt!
:Bugar

Ja, jag är allvarlig! :tummenupp

Hellre morpsuits, så att man inte (bokstavligen talat) köper grisen i säcken!

21744_3.jpg

Det är inte en uniform, det är vad jag går klädd i, alltid, ibland darrar handen i väg mot någon färgglad skjorta (förmodligen inköpt av någon kvinna som tyckte att jag behövde mer färg) men impulsen brukar gå att kväva när jag tänker på att jag då blir tvungen att köra flera maskiner för att tvätta alla kläderna....

Att det är tattigt bekymrar mig föga, jag är tillräckligt gammal för att skita i vad folk tycker, och ser jag någon i slips misstänker jag alltid att det är för att dölja inkompetens eller bedrägligt beteende (politiker, ekonomer och bilskojare)
(Jo jag äger flera kostymer, men de slits inte i någon större omfattning...)

Jomen då är de full fritid och ser avkopplat ut :) i tjänst ska de se spänt ut ju och där passar ej jeans. Jag gillar själv inte sån klädsel

Nyheter
Mälaren Runt fyller 40 år

Nu på lördagen den 15 augus...

Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...

Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Shelby Turner, klar för GGN