Slowroller
Skrämmer små barn
Jag går och väntar och hoppas på att det ska bli socialt accepterat att gå runt i one piece överallt!
Fatta va skönt!
![]()
Ja, jag är allvarlig!![]()
Teletubbie?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag går och väntar och hoppas på att det ska bli socialt accepterat att gå runt i one piece överallt!
Fatta va skönt!
![]()
Teletubbie?

Aldrig slips till skjorta utan kavaj. Vi ska inte se ut som anställda på IBM allihop.
Yrkeschaufförer skall ha slips. Om man ska vara korrekt. Vet att bussbolagen skickar hem deras anställda om de glömmer slipsen.
Aldrig slips till skjorta utan kavaj. Vi ska inte se ut som anställda på IBM allihop.
Släng på dem en väst också i sådant fall.
Eller byt slipsen mot fluga.
Förlåt men i uniform om du ska vara snygg så en svart skjorta med svarta jeans är ju tattigt.
De ska vara finbyxor av kostymmodell. Fin livrem svarta skor.
Vi kör med ljusgrå skjorta svarta byxor svarta skor och slips typ.
![]()
(bara för att jag hade jeans fram till idag på mitt jobb där jag införskaffat kostymbyxor för jag inte fick tummen ur och köpa)
Fatta va skönt!
Det är inte en uniform, det är vad jag går klädd i, alltid, ibland darrar handen i väg mot någon färgglad skjorta (förmodligen inköpt av någon kvinna som tyckte att jag behövde mer färg) men impulsen brukar gå att kväva när jag tänker på att jag då blir tvungen att köra flera maskiner för att tvätta alla kläderna....
Att det är tattigt bekymrar mig föga, jag är tillräckligt gammal för att skita i vad folk tycker, och ser jag någon i slips misstänker jag alltid att det är för att dölja inkompetens eller bedrägligt beteende (politiker, ekonomer och bilskojare)
(Jo jag äger flera kostymer, men de slits inte i någon större omfattning...)
|
|
Mälaren Runt fyller 40 år
Nu på lördagen den 15 augus... |
|
|
Steve Holcombe klar för GGN!
Pressmeddelande 2026-08-10 ... |
|
|
Nya Chief Vintage Sturgis
I samband med 86:e Sturgis ... |