Limez
Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Skicka skicka!!
Nej nu ska jag sova
Puss Pjunis!![]()
/J
pssst, Jörgen, här är en bild på ANo
http://www.sporthoj.com/forum/attachment.php?attachmentid=204454&d=1187290302

Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Skicka skicka!!
Nej nu ska jag sova
Puss Pjunis!![]()
/J
bögar tycker jag låter väldigt nedvärderande!men va faan...![]()
jävla koll folk har på alla bilder där folk bögar i skinnställ eller e halvnakna...![]()
bögar tycker jag låter väldigt nedvärderande!
![]()
![]()
Jag har bara provat en hoj, den jag har nu. Den är i princip heldöd under 50km/h
Visst är det lätt att råka klanta sig i någon start, sen att reaktionerna inte alltid vill vakna. Får köpa mig en längre sving så jag inte förlorar.
Vad ska jag säga eller tolka det sista...hmmm...
PS vad gjorde ni i sthlm igentligen ni får alla trådar gå åt ett håll![]()
På 201 meter och rödljus har jag rostat många R1r ska du veta, dom är riktigt knixiga att komma iväg fort med från stillastående. Men det vet du ju.
Ja den där R1:an såg väl rätt normal ut?Dom brukar ju ligga 50 meter in i skogen i slutet på en gata av fällda trän och kulörta plastbitar. Förra året vart 46% av all nyregistrerade R1
r försäkringsärenden det första året
QUOTE]
Förra året tappade 46% av landets HD-åkare 46% av sina originaldelar, inklusive överviktiga passagerare...46% återfanns aldrig....![]()
![]()
På 201 meter och rödljus har jag rostat många R1r ska du veta, dom är riktigt knixiga att komma iväg fort med från stillastående. Men det vet du ju.
Ja den där R1:an såg väl rätt normal ut?Dom brukar ju ligga 50 meter in i skogen i slutet på en gata av fällda trän och kulörta plastbitar. Förra året vart 46% av all nyregistrerade R1
QUOTE]
Förra året tappade 46% av landets HD-åkare 46% av sina originaldelar, inklusive överviktiga passagerare...46% återfanns aldrig....![]()
![]()
Det passar sig att vara kaxig nu när det är 50mil emellan oss
/J
Gröna Lund![]()
gröna lund.. e de nå gey kodord![]()
Jag känner mig sexualiserad.
Om du laddar hem "Neger Joe" från skivan "BordellMammans Visor" av Jonny Bode och Lillemor så ska du få ditt lystmäte av snusk på Gröna Lund. Helt straight.
/J
Jag känner mig sexualiserad.
Om du laddar hem "Neger Joe" från skivan "BordellMammans Visor" av Jonny Bode och Lillemor så ska du få ditt lystmäte av snusk på Gröna Lund. Helt straight.
/J
den låten är ju fan riktigt bra![]()
QUOTE]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
för att inte tala om alla eftermarknadsdelar..
Tar man lite tid så kan man säkert bygga ihop en nästan ny hd av alla delar som ligger längs vägarna..
a.k.a mutter spridare..![]()
Ja det är en sån där låt som sätter sig som en kladdkaka i huvvet. Sedan sitter man och nynnar på den i hjälmen en hel tur.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
för att inte tala om alla eftermarknadsdelar..
Tar man lite tid så kan man säkert bygga ihop en nästan ny hd av alla delar som ligger längs vägarna..
a.k.a mutter spridare..![]()
Precis
Old Harleys never die, they just go faster. Vad är din hoj när den är 14 bast, recyclad till en tupperware-bunke?
Efter att ha hört uttrycker mutterspridare i 15 år på Donken så är det med fascination jag noterar att uttrycket nu har hittat ända ut i förskingringen![]()
![]()
Precis
Old Harleys never die, they just go faster. Vad är din hoj när den är 14 bast, recyclad till en tupperware-bunke?
Efter att ha hört uttrycker mutterspridare i 15 år på Donken så är det med fascination jag noterar att uttrycket nu har hittat ända ut i förskingringen![]()
![]()
kommer nog inte veta var min moppe är om 14 år..byter varje år..![]()
men den är förmodligen en fliströja..![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |