Det här kom med posten idag...

• Thread starter Thread starter RJ
  • Start date Start date

RJ

God & glad kexchoklad!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
2 st Kawasaki KX450F 12:a och 09:a
...först såg jag det här och tänkte: vem tusan ritar på ett kuvert, kanske en hemlig beundrarinna. :)

Bifogat

• PICT0166.JPG
    PICT0166.JPG
    231.7 KB · Visningar: 252
Sedan läste jag adressen och tänkte: vad är det för pellejöns som skriver adressen så här? :va

Bifogat

• PICT0167.JPG
    PICT0167.JPG
    199.3 KB · Visningar: 167
Det fanns en avsändare...

Bifogat

• PICT0169.JPG
    PICT0169.JPG
    180 KB · Visningar: 97
Sedan vek jag mig dubbel av skratt när jag såg innehållet i brevet.
Du är bäst Moss! :tummenupp

Bifogat

• PICT0171.JPG
    PICT0171.JPG
    208.5 KB · Visningar: 623
hahaha! men det funkade ju! :tummenupp min moster bor inte så långt ifrån dig. hon fick ett brev (också från södra sverige) adresserat till rävträsk -umeå... mickelsträsk ska det vara.

jag tror nästan det kommit fram om det bara stod jonsson i flurkmark på det :D

Haha underbart! Mozzberk är ju helt klart en av de skönaste lirarna i RR-Sverige!

Men att brevet kom fram med den addresseringen visar ju verkligen vilken metropol Flurkmark är, trots avsaknad av postnummer och gatnummer vet alla på Posten var Jonsson i flurkmark bor!

Haha underbart! Mozzberk är ju helt klart en av de skönaste lirarna i RR-Sverige!

Men att brevet kom fram med den addresseringen visar ju verkligen vilken metropol Flurkmark är, trots avsaknad av postnummer och gatnummer vet alla på Posten var Jonsson i flurkmark bor!

Posten är ena riktiga jävlar på att hitta adressen... Min storasysters sambos bror och en av hans polare testade deras kapacitet en gång genom att skicka massor av brev till varandra med klurigare och klurigare adressater för varje brev... Det luddigast adresserade som över huvud taget kom fram var adresserat till "hankypanky, stadsdelsnamn, västerås". Och västerås är ändå ganska stort!:D

Sedan läste jag adressen och tänkte: vad är det för pellejöns som skriver adressen så här? :va

Det känns som det värmde i höstmörkret:tummenupp

Han är en kreativ människa som sätter brevförsändelsechefen på prov. Vid ett tillfälle kom det ett vykort från Spanien eller vart det nu var med följande adress:
Chroez
Lindomes Beverly hills

... fram kom det:)

Roger, man får den uppskattning man förtjänar!!!:tummenupp Och när jag såg den bilden så var det GIVET att du, som i de allra flesta fall låg före mig och såg till att jag fick lite fart på liket, skulle ha en kopia.
Vi hörs!

Han är en kreativ människa som sätter brevförsändelsechefen på prov. Vid ett tillfälle kom det ett vykort från Spanien eller vart det nu var med följande adress:
Chroez
Lindomes Beverly hills

... fram kom det:)

Posten KAN försändelser.

En gång skickade jag ett vykort till

"En kille som kallas Lillen som bor jättenära hållplatsen på Hisingen där man byter från spårvagn till buss om man ska till Säve och mönstra. Hen drar dessutom i Svenska dragkampslandslaget!
Göteborg."

Det kom också fram.

Last edited:
Posten KAN försändelser.

En gång skickade jag ett vykort till

"En kille som kallas Lillen som bor jättenära hållplatsen på Hisingen där man byter från spårvagn till buss om man ska till Säve och mönstra. Hen drar dessutom i Svenska dragkampslandslaget!
Göteborg."

Det kom också fram.

Saknar ord... :lol

En kompis till mig gjorde ett kuvert av dasspapper som han skrev adressen på med morsekod, felaktig dessutom, postade allt i Paris. Det kom fram. :)

Mozzberk är kunglig som vanligt.

he he sånt här är underhålning

dock felstavad avsändare !!!!

Mozzberk skulle det väll ha stått där:D

Jag ska iaf hänga upp bilden på finaste stället i mitt garage. Ganska fin bild faktiskt där vi verkar ganska överens om idealspåret.

Nyheter
Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup