Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Du får bli den lokala mc-däck-krängaren därute på öriket.Jag tog en riktigt rejäl tugga ur det omtalade äpplet, egentligen för nästan en månad sedan, och beställde en Rabaconda Ultimate, plus balanserare.
Först ville de inte skicka, och sedan var det en riktigt lång plocktid till på det, men efter lite fram och tillbaka så kom idag de sista bitarna på posten.
Inte det smidigaste köpet jag gjort, eller det snabbaste, och verkligen inte det billigaste, men förhoppningsvis så är framtida däcksbytarbehov nu lösta en lång tid framöver.
View attachment 529377
Nej, verkligen inte!Du får bli den lokala mc-däck-krängaren därute på öriket.
PerfeCkt! Har ett 21" ekerhjul med ganska smalt däck och 4 mm tjock slang. Sen kommer allt gå lätt efter det tänker jag så jag hjälper till, ju lixom.Nej, verkligen inte!
Dränerar batteri snabbt eller? Känns som en vettig batteriapplikation p.g.a. anledningar...En Ryobi batterihäcksax. Mucho bravo kan jag konstatera efter ett test-kap.

- Jag provkörde med ett nästan tomt batteri som suttit o körts halvslut i en skruvdragare, så oklart med förbrukningen. Men jäkligt effektiv klippare tycker jag som använt tre olika såhär långt. Ca 1500 SEK.Dränerar batteri snabbt eller? Känns som en vettig batteriapplikation p.g.a. anledningar...
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |
|
|
Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige
Äntligen är frågan om vem s... |