"Det här köpte jag idag!"-tråden

• Thread starter Thread starter FreddaGädda
  • Start date Start date
Finns mängder med fina bilder, men ganska dyr bok. Hursomhelst - träfracken har inga fickor så det är bara att tömma kassakistan. Även ganska mycket text, om Hondas historiska racingmaskiner, förare, om projektet att ta fram kopiorna och de lyckliga ägarna (som definitivt har en större plånbok än jag har....:()

Last edited:
Brudarna kommer kasta fittan efter dig när du rullar upp med den värstingen.
Menar du verkligen det eller skojar du?.
Bilen skall rulla från A till B, hur den ser ut skiter jag i bara det vesäntliga funkar.

20,000 är max vad jag betalar för en bil.

Kombin gav jag 19,000 för den hade rullat 10, 000 mil nu 21,000 o inget större, billiga mil med bara olja filter o ett gäng bromsbelägg

Menar du verkligen det eller skojar du?.
Bilen skall rulla från A till B, hur den ser ut skiter jag i bara det vesäntliga funkar.

20,000 är max vad jag betalar för en bil.

Kombin gav jag 19,000 för den hade rullat 10, 000 mil nu 21,000 o inget större, billiga mil med bara olja filter o ett gäng bromsbelägg
Köpte inte du en ny MG?

Jo så var det, men när ena säljaren sa att den var i Sverige o är klar om 3 veckor, 3 veckor senare säger nästa säljare att den har ej kommit. Då rev jag köpepapprena o tackade för mej, opfveveln får rulla vidare, MG5, n had kostat mej ca 160,000 på 3
år o det är det inte värt att åka bil, min är ju e. Euro6 så den är så ren o fin i avgaseriet där bak.

Jo så var det, men när ena säljaren sa att den var i Sverige o är klar om 3 veckor, 3 veckor senare säger nästa säljare att den har ej kommit. Då rev jag köpepapprena o tackade för mej, opfveveln får rulla vidare, MG5, n had kostat mej ca 160,000 på 3
år o det är det inte värt att åka bil, min är ju e. Euro6 så den är så ren o fin i avgaseriet där bak.
Bra val.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...