Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
En grill för järnbitar.
Egentligen inte i dag, för den trivdes bra hos Fedex Landvetter en vecka.
Å sen tog det ett par dar att fixa ett bord till den.
View attachment 475538
Härdnings ugn?En grill för järnbitar.
Egentligen inte i dag, för den trivdes bra hos Fedex Landvetter en vecka.
Å sen tog det ett par dar att fixa ett bord till den.
View attachment 475538
Härdnings ugn?
Egentligen inte helt inkorrekt då man använder ässjan till att härda... Men också för generellt smide såklart. Att anlöpa i en ässja är däremot svårare, om än görbart, och att härda i en anlöpningsugn är nog hyfsat omöjligt. Fast vad vet jag, kanske finns anlöpningsugnar som uppnår härdtemp för vissa typer av stål?

Någon nytillkommen läsare kan möjligen uppfatta dig som nördig...Dayton Audio ND28F-6 1-1/8'' Neodymium Dome Tweeter
Bytte originalen i dynavoice mot dessa erkänt mjuka i ljudet softdome.
Yess alla ssss ljud försvann o det går att spela riktigt duktigt högt utan att diskanten tar över som dom gärna gör annars. 600 spänn paret är ett riktigt klipp om man vill ha rent men mjukt diskant ljud.View attachment 475573
Hm, vet inte vad du har för diagnos(er), eller hur man skaffar den/dem...Dayton Audio ND28F-6 1-1/8'' Neodymium Dome Tweeter
Bytte originalen i dynavoice mot dessa erkänt mjuka i ljudet softdome.
Yess alla ssss ljud försvann o det går att spela riktigt duktigt högt utan att diskanten tar över som dom gärna gör annars. 600 spänn paret är ett riktigt klipp om man vill ha rent men mjukt diskant ljud.View attachment 475573
Nördig? Nej, passionerad. ?Någon nytillkommen läsare kan möjligen uppfatta dig som nördig...
I love it! ??
Vet ej men gillar motorcyklar och ljudHm, vet inte vad du har för diagnos(er), eller hur man skaffar den/dem...
Du som kör Thunderace vill jag bestämt rekomendera magnesium tabletter.Vet ej men gillar motorcyklar och ljud
Kan det vara audiologiskmekanofili? Kan järntabletter hjälpa tro?
Noll. Nu handlar jag sällan möbler på Ikea längre men de åren jag gjorde det saknades inte en skruv. Aldrig råkat ut för gängpaj heller. Mina föräldrar klagade dock ofta på att det saknades skruv men det var på 90-talet.Hur många extra rundskruv o gängsallad brukar ni plocka med er?
![]()
Jag har gett upp att själv gå in på ikea. Beställer på hemsidan och hämtar på eget valt klockslag i varuutlämningen. Hittills har allt funkat som det ska och personalen har varit glad och hjälpsam.
För jäkla smidigt.
Ah, jag förstår.Jo, men generationen jag hjälper att handla är inte så Internet-kunniga...
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |