"Det här köpte jag idag!"-tråden

• Thread starter Thread starter FreddaGädda
  • Start date Start date
En knäledsröntgen på hunden. 5000:- Operationen hamnar på 40-60.

Försäkringen tar 40 sedan är det självrisk 1800 + 25% och så tillkommer rehab, dyrt att ha hund. Tur vi bara har två nu.
Jo vi fick ta bort vår hund i i somras .Han var 11,5 år och började få problem med att bajsa och att resa sej .Provade med behandling mot förstorad prostata blev bättre ett tag sen värre igen så han fick somna in .Känns fortfarande tomt ibland

Jo vi fick ta bort vår hund i i somras .Han var 11,5 år och började få problem med att bajsa och att resa sej .Provade med behandling mot förstorad prostata blev bättre ett tag sen värre igen så han fick somna in .Känns fortfarande tomt ibland
Det är ett elände när det är dags, vi får väl se hur länge de vi har nu hänger med.
Men så länge de drabbas av något som går att fixa hyfsat så tycker jag man ska göra det om de är krya i övrigt.

Nuvarande kängor har gjort sitt och eftersom jag kängar rätt mkt tänkte jag att boa kunde vara bekvämt, hittade tillslut dessa på kampanj online för 50 spänn mindre inkl. moms än tillverkarens listpris exkl. moms :va För bra för att vara sant varningsflagg ?? ni vet.. men handlat där förut så det ska nog gå bra.

20211111-182520.jpg

20211111-182548.jpg

Någon som vet något bra medel för att smörja nubuck med men att det fortsatt håller sig matt och fint?

View attachment 465611
Hemkört från Systembolaget.
Visst är det bekvämt? Orka stångas med Tratten och Finkel, medelklassmorsan med kickifestis, fredagsfestbrüshorna och allt annat löskefolk.

Hoppas att det blev litet mer än en pava Jacks. Annars blev ju literpriset med frakten ganska högt.

Visst är det bekvämt? Orka stångas med Tratten och Finkel, medelklassmorsan med kickifestis, fredagsfestbrüshorna och allt annat löskefolk.

Hoppas att det blev litet mer än en pava Jacks. Annars blev ju literpriset med frakten ganska högt.
Det blev högt literpris, men jag slår ut det på lång tid.
Annars har vi ombud för bolaget på ICA i byn.

Drömmer ofta om en värld där jag kan kila ner till 7Eleven en söndagskväll och handla en flarra rödtjut.

Drömmer ofta om en värld där jag kan kila ner till 7Eleven en söndagskväll och handla en flarra rödtjut.

När jag är hos svärföräldrarna kan jag skicka skicka en femårig unge till kiosken för att hämta öl, eller för all del rom ifall jag mot förmodan skulle vilja ha det. Och det funkar på krita också.

Senast vi var där för två år sedan insåg ju sexåringen att hon kunde handla godis på krita också... Tills vi fick veta och meddelade kiosken att det inte gick för sig.

Så nice, på semester utomlands, att gå till snabbköpet och titta om man vill ha fisk, fläsk eller ko och sedan gå och hämta vinet som passar till middagen. :tummenupp
Känns alltid lika lyxigt som naturligt.

Nytt bromshandtag till min racer-KLX. Nu sitter det bara ett halvt sådant på.

IMG_20211112_214833-02.jpeg

Nyheter
Publikrekord under World Ducati Week

Ducati slog publikrekord un...

Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Back